۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۰, چهارشنبه

رهبری کارشناس دومی آژانس را هم شهید محسوب کرد!

image


بر اثر تصادف بجا و شایسته‌ی خودروی حامل کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که خیلی اتفاقی ناگهان خودش همینجوری رخ داد و کلاً از این رخدادها زیاد در ایران رخ می‌دهد، بنا به اعلام پلیس، یکی از کارشناسان کشته و حال دومی تا لحظه‌ی گزارش این خبر متأسفانه خوب است. در همین رابطه وزارت اطلاعات با بیان اینکه حتی تا حالا چند دفعه پیش آمده که آدم در تصادف زنده بماند ولی بعدش به یک دلیل دیگری بمیرد ابراز امیدواری کرد که کارشناس دوم تا وقتی که زنده است دلش نخواهد برود جائی را ببیند و یا حرفی در مورد جاهائی که تا الآن دیده به کسی بزند . وی این حادثه را «واقعاً عجیب» توصیف کرد و افزود : قرار نبود کسی زنده بمونه!

در همین راستا رهبری با جمع غیوری از شعرای بندر گناوه که در جریان جنگ سی و سه روزه خیلی زحمت کشیده بودند دیدار گرم و صمیمانه کرد. وی در این دیدار با بیان اینکه شعر انقلابی مغز انسان را تلاوت می‌دهد از مسوولین خواست تا ضمن رد مسوولیت این تصادف آنرا فوراً پیگیری نموده و در صورت لزوم حتی به آن دومیه که زنده مانده تلفن بزنند. معظم له که تازه از عفو محمد ملک‌زاده یکی از عزیزان متهم در پرونده فساد اقتصادی فارغ شده وضعیت حال حاضر جهان را تأسف‌بار برشمرد و تأکید کرد که جمهوری اسلامی همواره آماده‌ی جابجائی کارشناسان آژانس با آژانس می‌باشد. ایشان در فرازهائی از تلاوت خود با گرامی داشتن یاد و خاطره‌ی کارشناس شهید شده بر لزوم کارشناس دومیه تصریح کرد و دوباره تصریح کرد که نظام اگر از این یکی پیچ خطرناک هم به امید خدا بگذرد بقیه‌اش اتوبانه.

به همین مناسبت آژانس انرژی اتمی با صدور بیانیه‌ای از جمهوری اسلامی تقاضا کرد که اگر تا حالا بمب اتم نساخته از حالا به بعد لطفاً بسازد. این بیانیه با اعلام اینکه در حال حاضر تلفات بمب اتم از تلفات تحقیقات هسته‌ای و نظارت بر تحقیقات هسته‌ای جمهوری اسلامی خیلی کمتر است ابراز امیدواری می‌کند که جمهوری اسلامی با ساخت بمب اتم قدم مثبتی در راستای حق حیات انسان‌ها و جلوگیری از گسترش ترور در سطح جهان به جلو بردارد. این بیانیه می‌افزاید ما از امریکا خواهش می‌کنیم که ایندفعه اگر جمهوری اسلامی حاضر به همکاری و تولید سلاح هسته‌ای نشد برایشان ناو بیاورید. در پایان این بیانیه که به امضاء تمام اعضاء آژانس رسید، تمام اعضاء این سوال را از تمام دیگر اعضا می‌پرسند که واقعاً چرا ما خیال کردیم کسی می‌تواند از تأسیسات هسته‌ای «اینا» بازدید بکند؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر