۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۱, یکشنبه

هفته صندلی زاپاس برای امام غایب

image
راستی دقت کردید در جلسه هیئت دولت در مشهد باز هم یک صندلی خالی در کنار احمدی‌نژاد بود و گفته می‌شد که این صندلی برای امام غایب تدارک دیده شده تا شخصاً جلسه هیات دولت را اداره کند! خدایا یک عقلی به این احمدی‌نژاد بده یک وام قرض الحسنه‌ای به من!

بهترین دفاع، حمله است!

یعنی من بمیرم برای این «بسیج» که گفته شده هیچ‌کس را ندارد که ازش دفاع کند!

سایت ۵۹۸ از قول ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم "قلاده های طلا" گفته که «در رسانه‌های غربی و علی‌الخصوص رسانه‌های ضد انقلاب، ترور بسیج صورت می گیرد و در برخی از فیلم های داخلی هم این اتفاق در حال رخ دادن است و متاسفانه بسیج کسی را ندارد که از آن دفاع کند.»

البته از آن جا که از قدیم گفته‌اند «بهترین دفاع، حمله است» بسیج معمولا احتیاجی به دفاع ندارد و از صبح علی‌الطلوع تا بوق سگ مشغول حمله به این و آن است و اصلا مهلت به کسی نمی‌دهد که بخواهد از او دفاع کند.

شما یک نگاه به ریخت و هیبت سردار نقدی بیاندازید خدا وکیلی اگر توانستید شب با آرامش سر بر بالین بگذارید آن وقت به فکر دفاع از بسیج بیافتید!


مراجع عظام فوتبالی

من نمی‌دانم چرا همین آیت‌الله نوری همدانی یا صافی گلپایگانی را به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال نمی‌گذارند تا هم وضعیت فوتبال‌مان یک سر و سامانی بگیرد و هم خیالمان از ایحاد مفسده در ورزش کشور راحت شود.

بعد از بوقی میزبانی مسابقات فوتبال آسیا آن هم در سطح نوجوانان را به ایران داده اند و حالا این وسط مراجع تقلید گیر داده اند که الا و بلا نباید هیچ موجود مونثی وارد ورزشگاه شود و کماکان بر حکم قبلی خود مبنی بر حرام بودن حضور خانم ها در ورزشگاه ها ثابت قدم هستند.

یکی نیست به این مراجع بگوید که بابا جان، هواداران تیم های فوتبال ژاپن و چین و ازبکستان و قزقیزستان و .... کدامشان از شما تقلید می‌کند که حالا به خاطر فتوای شما به ورزشگاه نیایند!

در همین رابطه علی کفاشیان یا به قول برو بچ علی شادابیان! رییس فدراسیون فوتبال ایران گفته که با وجود مخالفت مراجع تقلید از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، از حضور بانوان در ورزشگاه‌ها دفاع می‌کند.

بدبختی اینجاست که اگر این بار مراجع از خر شیطان پیاده نشوند و بر حرام بودن حضور زنان در ورزشگاه اصرار بورزند ممکن است هم میزبانی مسابقات را از ایران بگیرند و هم کلی محرومیت برای فوتبال ایران به بار بیاید.

فلذا الیوم بای نحو کان باید یکی از مراجع عظام خود رأساً امور فدراسیون فوتبال را در اختیار گیرد و بنا بر احتیاط واجب، افضل آن است که مسلمین فوتبال بازی کنند و مسلمات هم به امور منزل رسیدگی کنند و دورادور مسلمین را مورد عنایت قرار دهند.


روش احمدی نژادی!

هفته پیش در ادامه تور ایران‌گردی ببخشید سفرهای استانی محمود احمدی نژاد و شرکا در سرخس، در جواب درخواست‌های مردم گفته بود: «قول می دهم مشکلات این شهرستان را "احمدی نژادی" دنبال کنم».

روش احمدی نژادی هم که معرف حضورتان هست؟

برای حل مشکلات ابتدا مشکلات را یک نگاهی می اندازیم بعد شروع می کنیم «اللهم اجل لویک الفرج...» را می‌گیریم و می‌رویم تا آخر و بدین ترتیب خود آقا امام زمان همه مشکلات را حل می کنند و پس از آن هر چه که خودشان را جر دادند که والله و بالله به پیر به پیغمبر ما هنوز مشکل داریم، زیر بار نمی‌رویم و می‌گوییم «این‌ها همه تبلیغات بدخواهان و دشمنان است» و اگر خیلی گیر دادند می‌گوییم «این مسائل ته‌اش می خوره به پسر آقای هاشمی و پسر آقای ناطق نوری...»

راستی دقت کردید در جلسه هیئت دولت در مشهد باز هم یک صندلی خالی در کنار احمدی‌نژاد بود و گفته می‌شد که این صندلی برای امام غایب تدارک دیده شده تا شخصاً جلسه هیات دولت را اداره کند!

خدایا یک عقلی به این احمدی‌نژاد بده یک وام قرض الحسنه‌ای به من!


مونتاژ کاران گمنام امام زمان!

تقریباً سال‌هاست که صداو سیما پخش فیلم و عکس از مراسم‌های مختلف اعم از راهپیمایی، انتخابات و سفرهای رهبرجمهوری اسلامی این جور مسائل را به طور کنترات به «واحد مونتاژ و تدوین» سپرده است و این عزیزان به طور شبانه‌روزی تلاش دارند با جدیدترین تکنولوژی‌های تدوین، مونتاژ و جلوه‌های ویژه بر حجم جمعیت حاضر در این‌گونه مراسم‌ها هر چه بیشتر بیافزایند.

اخیراً هم برادران زحمت‌کش در واحد مونتاژ صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران باید سه شیفته کار کنند چرا که این دم آخری تعداد سفرهای استانی احمدی‌نژاد رو به افزایش است و از بخت بد هم در هر سفر تعداد کسانی که به استقبال احمدی‌نژاد می روند نهایت به اندازه انگشتان دست و پا است و تازه این‌ها هم همه برای این می‌روند تا یقه احمدی‌نژاد را بگیرند که چرا دفعه قبل الکی قول داده و جهت عرض «گشنه‌ام» خدمت می‌رسند که خب در پخش تصاویر به ویژه از نمای بالا و از دور جمعیت شبیه بیماری کچلی به نظر می‌رسد!

فلذا عزیزان مونتاژ کار باید حداقل در صدا و سیما جبران مافات کنند.

عباس سلیمی نمین٬ رئیس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران هم هفته گذشته گفته بود که «صدا و سیما از تصاویر غیرواقعی و آرشیوی برای نشان‌ دادن میزان استقبال مردم از صدمین سفر استانی احمدی‌نژاد به مشهد استفاده کرده است»

سلیمی نمین که همین چند وقت پیش خودش را برای احمدی نژاد جر می داد و اخیراً همزمان با اتمام دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد به صف دشمنان جریان انحرافی پیوسته است افزوده که «خبرنگار رسانه ملی تصاویری را از سفر قبلی آقای احمدی‌نژاد عاریت گرفته است تا نمای دیگری را ارائه دهد!»

سلیمی نمین این اقدام صدا و سیما را «نابخشودنی» اعلام کرده و از رئیس این سازمان خواسته است که «با خبرنگاری که این کار را کرده برخورد شدید اداری کند.»


باز شود دیده شود بلکه پسندیده شود

حاج آقا نقویان، هفته پیش در مشهد یک تعبیری از حجاب زنان انجام داد در حد چمپیونز لیگ که تا امروز کلی اسباب خنده و شوخی دوستان در فضای مجازی را فراهم آورد.

نقویان با تاکید بر مسئله حجاب و عفاف زنان در جامعه گفت: «کادو در مقابل صاحب آن باز می شود و حجاب نیز مانند کادوست که نباید در مقابل نامحرم قرار گیرد و باز شود»

ما که هر چه فکر کردیم یادمان نیامد که کدام کادو بوده که زیر لحاف و دور از چشم نامحرم باز شده و تا آنجا که خاطرامان است از مهیج ترین بخش های هر مراسم تولدی باز کردن کادو است و این تنها بخش مراسم جشن تولد است که همه از پیر و جوان و کودک و زن و مرد و دختر و پسر همه چهار چشمی حواس‌شان است تا ببینند که کدام کادو برای کدام میهمان است!

خلاصه برخلاف نظر حاج آقا نقویان صاحب کادو از همه دیر تر کادو ها را می‌بیند و وقتی همه مهمان‌ها تشریف‌شان را بردند تازه باید بنشیند و ببیند که چه کادوهایی گرفته است و کلا این همه خرج و مخارج جشن تولد به این کادوها می ارزید یا نه!



مسوولیت جهانی حوزه!

حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در همایش نظریه بیداری اسلامی گفته که «دانشگاه و حوزه هنوز خود را برای پذیرش مسئولیت جهانی آماده نکرده و وقت خود را با بحث های پیش پا افتاده می گذرانند»
عجب!
حالا مثلا اگر خودش را آماده کرده بود، الان کدام مغز خر خورده‌ای مسوولیت جهان را بر عهده حوزه علمیه قم قرار می داد!؟
همین مسوولیت ایرانی که به عهده حوزه است و تقریباً تمامی دستاوردهای علمی، هنری و فرهنگی و تاریخی ایران را با خاک یکسان کرده کفایت می‌کند و مسوولیت جهانی پیش کش!
والله به خدا... تصور کن مسوولیت جهانی بر روی دوش صافی گلپایگانی و نوری همدانی و جعفر آقای سبحانی و کروکودیل هایی نظیر استاد تمساح بیافتد و آن وقت همه دنیا باید از طریق کوه‌های شیمبولاس پولیتوس جقوس به کره مریخ فرار می‌کردیم و از دست حوزه علیمه که مسوولیت جهانی دارد به مریخ پناهنده می‌شدیم و کلا سیاره زمین را در اختیار نوری همدانی و شرکایش قرار می‌دادیم درست مثل ایران!



یورو ویژن به شما چه!؟

انگار هر غلطی در هر سواخ سمبه‌ای یا سنبه ای دقیق نمی‌دانم اما خلاصه هر کس هر کاری در هر طرف از دنیا انجام می‌دهد این جمهوری اسلامی به خودش می گیرد و خیال می کند که طرف خواسته لج آخوندها را در بیاورد و در نهایت هم مشخص می شود که به ساعت امام توهین شده و خلاص!

حجت ‌الاسلام و المسلمین و مسلمات سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، که رقابت شدیدی با غلامرضا حسنی امام جمعه بامزه ارومیه دارد درباره برنامه “یورو ویژن” که قرار است در کشور آذربایجان برگزار شود گفته که «کشورهای غربی برای انتقام گرفتن از اصل اسلام در ایران یوروویژن را که قتلگاه و سلاخ‌خانه زنان است به راه انداخته‌اند. رژه این گروه روسیاهان در این روز مایه ننگ و بی‌آبرویی تمام آنانی است که در حمایت از شخصیت زن کوتاهی می‌کنند. غرب برای این‌که بخواهد از ایران انتقام بگیرد یوروویژن را به عمد در بیخ گوش ایران و در جمهوری آذربایجان به راه می‌اندازد و با آن در صدد است تا تمام ارزش‌های دینی و هویت اسلامی را تخطئه کند».

آقا جان به شما چه ربطی دارد اصلا! طرف نماینده‌اش در مسابقات سال قبل برنده شده و طبق قانون یورو ویژن که مسابقات در کشور برنده دوره قبل برگزار می‌شود قرار است امسال در کشور آذربایجان برگزار شود و از این بابت هم کلی افتخار برای این کشور کسب شده هم این که شهرت جهانی پیدا کرده و علاقه‌مندان بسیاری از سراسر دنیال برای دیدن این فستیوال موسیقی به آذربایجان سفر خواهند کرد که این خود باعث رونق اقتصادی و فرهنگی این کشور می شود و الی آخر!

هیچ چیز بی ناموسی هم قرار نیست آن‌جا اتفاق بیافتد و یورو ویژن صرفا یه فستیوال موسیقی و آواز است که هر سال در یک کشور برگزار می شود و علاقه مندان بسیاری در سراسر جهان دارد.

بعد این موضوع چه ربطی به آخوندها دارد که یک هفته است جزع و فزع افتاده‌اند و در نماز جمعه مسابقه گذاشته‌اند که حرف مقت بزنند من نمی دانم؟

خب شما هم به جای این کارها مسابقات تواشیح و قرائت قرآن کریم یا مجید- فرقی نمی کند- برگزار کنید و تلاش کنید در سطح جهانی مطرح شود و مثل یورو ویژن مورد توجه دنیا قرار بگیرد!



حجاب رشوه‌ای!

چند وقت پیش بود که احمد خاتمی (با سید محمد اشتباه نشود، این یکی دو سه متری بیشتر در آفساید است) گفته که برای حل معضل بدحجابی باید خون ریخته شود و تا خونی ریخته نشود این مشکل حل نمی شود!

خب بعد از آن هم شاهد شَل و پَل کردن بسیاری از جوانان از سوی برادران زحمت‌کش گشت ارشاد بودیم که جوانان را از طریق "باتوم درمانی" ارشاد کردند اما خب افاقه نکرد و مانتوها هر روز آب رفت و روسری ها فقط قسمت مَسح سر که وضو واجب است را پوشش داد و این وضعیتی است که الان در شهر مشاهده می فرمایید.

حالا بعد از این "خین و خین‌ریزی" که صورت گرفت و نتیجه نداد دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان نمونه به روش معمول و نتیجه بخش در نظام جمهوری اسلامی که در ادارات، نهادهای دولتی، سازمان ها، بانک ها و ... استفاده می شود یعنی رشوه! روی آورده و درباره طرح عفاف و حجاب در این دانشگاه اعلام شده که «دانشجویان دختری که پوشش خود را تغییر بدهند و حجاب خود را در دانشگاه رعایت کنند با بن های ۲۰ هزارتومانی تشویق می شوند»

نماینده بهتر است یا ثروت؟

در حالی که وام های بلاعوض ۱۰۰ میلیونی نمایندگان مجلس هشتم با تف و لعنت های فراوانی روبرو شده بود، در جلسه کمیسیون تلفیق پیشنهاد شد تا تسهیلات ۲۰۰ میلیارد تومانی تازه ای برای رهن دفاتر منتخبان مجلس نهم و همچنین منازل مسکونی آنها اختصاص داده شود!

بر اساس این مصوبه کمیسیون تلفیق برای هزینه های دفاتر ، اسکان و همچنین امکانات رفاهی و ایاب و ذهاب آنها حدود ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفت که اگر بین ۲۹۰ نماینده تقسیم گردد به هر نماینده حدود ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات اهدا خواهد شد.

باور کنید اگر همین ۲۰۰ میلیارد را به جای ۲۹۰ نماینده چل قوز بین ۲۹۰ شهر کشور تقسیم کنند، به هر شهر هم ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد و این ۲۰۰ میلیون تومان را هم ببرند درب منازل توزیع کنند بین مردمی که برای 1 میلیون تومان وام پدر صاحبشان در می آید اصلا هیچ شهری نیاز به نماینده ندارد و همه مردم مشکلاتشان خود به خود حل خواهد شد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر