۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۶, سه‌شنبه

ماجرای «قول شرف» مرتضوی ادامه دارد

image
گفته می‌شود قاضی مرتضوی که اکنون به ریاست سازمان تامین اجتماعی رسیده، اتاق کارش را تغییر داده تا به «قول شرفش» پایبند بماند. وی پیش از استیضاح به حداد عادل قول شرف داده بود که پا به اتاق ریاست سازمان تامین اجتماعی نگذارد.
در حالی که مراسم استیضاح وزیر کار به دلیل گماردن سعید مرتضوی بر ریاست سازمان بزرگ تامین اجتماعی، پس از مذاکرات پشت پرده حداد عادل و قول وی مبنی بر استعفای مرتضوی نیمه کاره ماند، گفته می‌شود که داستان سابق تهران همچنان در تامین اجتماعی مشغول به کار است و حتی آمار کار ۴۰ روزه خود را هم منتشر کرده است.
خبر آنلاین
از قول سایت امنیتی جوان آنلاین نوشته است: «به رغم قول شرفی که مرتضوی به حدادعادل داده بود، او نه تنها به تأمین اجتماعی رفت بلکه روز شنبه همین هفته هم گزارش عملکرد مدیریت ۴۰ روزه خود بر این سازمان را تشریح کرد! البته شنیده‌های ما حاکی است که او برای آنکه پایبندی‌اش را به این قول نشان دهد، دستور داده، یک میز کار در اتاق دیگری برایش بگذارند. گویا مشکل نمایندگان فقط این بوده که مرتضوی به اتاق مورد نظر نرود و مرتضوی به حداد عادل قول شرف داده که وارد آن اتاق نشود!»

گفته می‌شود نمایندگان مجلس تلاش می‌کنند از طریق دیوان عدالت اداری، مرتضوی را عزل کنند. همچنین بعضی از نمایندگان اعلام کرده‌اند که در آغاز به کار مجلس جدید وزیر کار را استیضاح خواهند کرد.

سعید مرتضوی از نزدیک‌ترین چهره‌های قضایی به رهبر ایران است که نقش وسیعی در قلع و قمع مطبوعات و خبرنگاران داشت. وی پس از وقایع بازداشتگاه کهریزک از سمت خود در قضائیه معلق شد و پا به دولت گذاشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر