۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۲, جمعه

حکم ارتداد «بالاترین» هم صادر شد!

imageعلیرضا قزوه و خامنه‌ای

پس از جنجال درباره حکم ارتداد شاهین نجفی، یک شاعر حکومتی نیز با «بچه‌های سرراهی» خواندن اعضای سایت «بالاترین» شعری سروده و با فحاشی بسیار نوشته است که «مرتد اول همین بالاترین با بچه‌های تخس بی‌مادر» است.

علی‌رضا قزوه به حکومتی‌ترین شاعر جمهوری اسلامی مشهور است. این شاعر سردسته شاعرانی است که هر سال در «بیت رهبری» جمع می‌شوند و برای خوشایند علی خامنه‌ای شعرهایی می‌خوانند.
یکی از وظایف نانوشته قزوه، سرودن شعر در «مقاطع حساس» نظام است؛ مثلا اگر بیانیه‌ای از سوی شورای امنیت علیه ایران صادر شود، یا رهبر جمهوری اسلامی حرفی بزند که نیاز به حمایت همه‌جانبه طرفدارانش داشته باشد.
همچنین یکی از افتخارات قزوه طی سال‌های اخیر سرودن اشعاری علیه معترضان سیاسی خامنه‌ای نظیر میرحسین موسوی و مهدی کروبی است.
افتخار دیگر قزوه سرودن شعر در مدح خامنه‌ای و بچه‌هایش است.
اما مهم‌ترین شاخصه اشعار سیاسی علیرضا قزوه، «فحاشی شاعرانه» وی است! شعر قزوه پر از است دشنام به مخالفان و عدم تحمل دیگران.
گویی این شاعر حکومتی طی عمر خود چیزی جز «فحش» نخوانده و یاد نگرفته است.
شعر تازه وی که به مناسبت جنجال‌های چند روز اخیر، علیه «شاهین نجفی» است هم نمونه‌ای از این «فحش‌نامه» است؛ البته او خودش هم وقتی دیده دارد دیگر خیلی زیاده‌روی می‌کنی در جایی از شعرش نوشته: «این نه شعر و نه ترانه، این همه فحش است»
این شاعر حکومتی با حمله به شاهین نجفی، او را «خفاش عیاش» خوانده و مرتد اعلامش کرده است.
قزوه همچنین با «سرراهی» خواندن اعضای «بالاترین»، حکم ارتداد این سایت را صادر کرده است!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر