۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۳, شنبه

هفته‌خوانی؛ از وی پی ان غیرشرعی تا زندگی زیرزمینی

image
همیشه با خودمان فکر می‌کردیم که این خبرنگاران سایت‌های حزب اللهی‌ها و روزنامه‌هایی مثل کیهان که ماشالله همه اخبار نیروهای مخالفان نظام را آن لاین رصد می‌کنند و در بخش های ویژه خبری شان علیه آنها لجن پراکنی می کنند احتمالا از فیلترشکن‌های دولتی استفاده می‌کنند و حس حسودی‌مان باد کرده بود شده بود این قدر!
زندگی راحت و منافقانه
تقریباً سی‌وسه سال است که تمامی دانشمندان علوم انسانی مشغول بررسی هستند تا محض رضای خدا یک مزیت از نظام ولایی در قیاس با سایر مدل‌های حکومتی در دنیا پیدا کنند که خوشبختانه هفته گذشته این مشکل حل شد و فهمیدیم که به برکت نظام جمهوری اسلامی مردم می‌توانند منافقانه زندگی کنند و کسی هم آبروی آن‌ها را نریزد و این خودش خیلی مزیت است!
پناهیان نماینده خامنه‌ای در قرارگاه عمار (یعنی این خامنه‌ای همه جا باید نماینده داشته باشد!؟) گفت که «برخلاف نظام دموکراتیک، در نظام ولایی آزادی و استقلال انسان‌ها کاملاً حقیقی است و به این استقلال بسیار بها داده می‌شود به حدی که در اینجا یک انسان می‌تواند منافقانه زندگی کند و متظاهرانه رفتار کند و ساختار اجتماعی هم آبروی او را نبرد».
یعنی واقعاً باید از مسوولین نظام تقدیر و تشکر کرد که اجازه داده‌اند مردم منافقانه و متظاهرانه رفتار کنند و از آن مهم‌تر کسی آبرو و حیثیت‌شان را جلوی در و همساده نبرد!
هیچ‌کس هم نیست بپرسد که خب چرا مردم منافقانه رفتار می‌کنند؟ و اگر باطن خودشان را نشان دهند چه بلایی به سرشان می‌آید که ترجیح می‌دهند صدایشان در نیاید و منافقانه رفتار کنند تا این‌که سر و کارشان با کهریزک و این صحبت‌ها بیافتد!

قد و قواره لازم برای ریاست مجلس
ما که هر چی به قد و قواره علی لاریجانی نگاه می‌کنیم و آن را با چند تا از خانم‌های نماینده مجلس نظیر زهره خانم الهیان، لاله خانم افتخاری، و حاج خانم فاطمه رهبر و صد البته نیره خانم اخوان مقایسه می‌کنیم می‌بینیم نه تنها این خانم‌ها چیزی از نظر قد و قواره از لاریجانی کم ندارند بلکه یک مقداری هم بگی و نگی اضافه هم دارند.
با این وجود هفته پیش زهره طبیب زاده، در واکنش به برخی پیشنهادات درباره ریاست زنان بر مجلس در یادداشتی نوشت: «بنده به شدت مخالف ریاست زنان بر مجلس نهم هستم، زیرا این حرف غیراصولی و غیرعملی است چرا که ما خانمی نداریم که در قد و قواره ریاست مجلس باشد. البته بنده با وزارت زنان هم مخالف بودم و این را یک کار غربی می‌دانم.»
ما که این اظهارات خانم طبیب‌زاده را به حساب شکسته‌بندی ایشان می‌گذاریم و ضمن صحه گذاشت بر توانایی‌های خانم‌ها به ویژه همسر مربوطه بنده در تمامی عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی اما به شدت توصیه می‌کنیم که خانم‌های نماینده کلا بی‌خیال ریاست مجلس شوند چرا که احتمال مفسده می‌رود!
اگر خاطرتان باشد محمود احمدی‌نژاد در روزی که به مجلس رفت تا پاسخگوی سوالات نمایندگان باشد هدفش از حضور در مجلس را این‌گونه توضیح داد: «امروز آمده‌ایم در مجلس تا شب عیدی دور هم کمی صفا کنیم!»
خب شما نگاه کنید خدا رحم کرد که آن دفعه رئیس مجلس لاریجانی بود و احمدی نژاد هم چه لاریجانی را ببیند چه عزرائیل را تفاوتی برایش ندارد و تازه با این شرایط دنبال صفا کردن با مجلس است! اگر زبانم لال و گوش شیطان کر، رئیس مجلس یکی از خانم‌های محترمه نماینده بود که خب این احمدی‌نژاد راه به راه می‌خواست استیضاح شود تا در مجلس دور هم صفا کنند و خب مشکل پیدا می‌شد دیگر!

لاریجانی‌های منافق
سایت عمارنیوز از سایت‌های نزدیک به جریان انحرافی که این جریان هم نزدیک به دولت است و دولت هم که نزدیک به امام زمان است و امام زمان هم که اصلا نمی‌شود باهاش شوخی کرد و هنوز جانمان سیر نشده‌ایم، هفته پیش فقط کم مانده بود که فحش خواهر و مادر را بکشد به قالیباف و لاریجانی! اما در نهایت به این که این دو تا از جمله منافقین کثیفی هستند که دنبال آسفالت کردن دهان ببخشید جاده قدرت‌اند رضایت داد.
عمار نیوز نوشت: «قطعا جریان لاریجانی‌ها و قالیباف‌ها، از جریانات عمیق نفاق هستند که با چفیه و لباس روحانیت مخافانشان را له می‌کنند تا جاده‌ی رسیدن به قدرتشان آسفالت باشد».
حالا چه شد که این دو تا منافق کثیف آسفالت کار از آب درآمدند هم برمی گردد به فیلتر شدن چند تا از سایت‌های نزدیک به جریان انحرافی نزدیک به دولت در سال گذشته که معلوم نیست چرا تا الان یادشان رفته بود و تازه داغ دلشان تازه شده است.
عمار نیوز در این باره نوشته که: «برخی جریانات کثیف (یعنی همان قالیباف‌ها و لاریجانی‌ها) یکی پس از دیگری سایت‌های وابسته به دولت را فیلتر کرده‌اند که این رفتار نشان‌دهنده روحیه نفاق در این جریانات است.»
بعد جالب است که مسدود کردن سایت‌های اینترنتی در ایران با تصمیم کمیته‌ای تحت نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی که رئیس آن احمدی‌نژاد است با حضور نمایندگان صداوسیمای ضرغامی، وزیر مخابرات دولت احمدی‌نژاد و وزارت اطلاعات باز هم دولت احمدی نژاد صورت می‌گیرد!
حالا این که دکتر خلبان شهردار قالیباف بدبخت و لاریجانی بیچاره این وسط چه کاره هستند معلوم نیست!
البته شاید هم منظور از لاریجانی ها، از نوع صادق شان باشد، که در این صورت فحش و فضیحت‌ها جای دوری نرفته است!

فرهنگ غرب در کتاب‌های غربی
در حالی که اندکی پیش از برگزاری نمایشگاه کتاب امسال فقط یک فقره در شهر قم بیش از 6000 هزار جلد کتاب را به خمیر تبدیل کردند و به همت مسوولان زحمت کش وزارت ارشاد هر آن چه انتشارات در این مملکت که چهار تا کتاب نصف و نیمه درست و حسابی منتشر می کرد از حضور در نمایشگاه بازماند و در ایام برگزاری نمایشگاه هم مسوولان ارشاد دوره افتاده بودند و هر غرفه‌ای که چهار-پنج نفر در مقابل آن تجمع کرده و مشغول نگاه کردن به کتاب ها بودند را مشکوک می شدند و کتاب‌هایش را توقیف می‌کردند باز هم گویا افاقه نکرده است.
گویا مامور مخصوص آیت‌الله حسین نوری همدانی مرجع جدید الورود به ایشان خبر داده که کتاب‌های غربی در نمایشگاه عرضه شده و ایشان هم در سخنانی در دیدار جمعی از فرهنگیان نمونه گفته که «بنابر اظهارات افرادی که از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کرده، و اخبار آن را با ما در میان گذاشته‌اند، بخش قابل توجهی از کتب عرضه شده در این نمایشگاه بر اساس فرهنگ غربی آماده شده و انتشار یافته است»
ما که هر چه در این نمایشگاه گشتیم و نگاه کردیم پر بود از غرفه‌هایی که کتب شرقی ارائه می‌کردند نظیر نشر نهج البلاغه، انتشارات ساقی کوثر، نشر مولا علی، انتشارات تبلیغات اسلامی، موسسه دارالقرآن الحکیم و از این دست ناشران و اثری از کتب غربی نبود،
من احتمال می دهم این بنده خدایی که گزارش را به آیت‌الله نوری همدانی داده است به دلیل پیچ در پیج بودن شبستان‌ها و محراب و قبله و این مسائل در مصلی تهران گم شده و سر از سالن مریوط به کتب علمی لاتین درآورده و آنجا همه کتابها به زبان انگلیسی بوده و ایشان هم سر در نیاورده که این‌ها چه هستند و تصور کرده کتاب‌های غربی در نمایشگاه توزیع می‌شود!
راستی چه جوری است که این مسوولان زحمت‌کش جمهوری اسلامی، نماز جمعه را در دانشگاه برگزار می‌کنند و بعد در مصلی که محل برگزاری نماز هست نمایشگاه کتاب برپا می‌کنند!؟

وی پی ان غیرشرعی
همیشه با خودمان فکر می‌کردیم که این خبرنگاران سایت‌های حزب اللهی‌ها و روزنامه‌هایی مثل کیهان که ماشالله همه اخبار نیروهای مخالفان نظام را آن لاین رصد می‌کنند و در بخش های ویژه خبری شان علیه آنها لجن پراکنی می کنند احتمالا از فیلترشکن‌های دولتی استفاده می‌کنند و حس حسودی‌مان باد کرده بود شده بود این قدر!
غافل از این که اصلا این‌ها هم بدتر از ما در به در دنبال وی پی ان هستند و نه تنها از فیلترشکن دولتی خبری نیست بلکه کلا همه‌گی به دلیل استفاده از فیلترشکن مشغول گناه کبیره هستند!
هفته پیش خبرگزاری مهر خودش و همه اصحاب رسانه را لو داد و استفتایی را منتشر کرد که در آن از مقام منظم رهبری پرسیده بود: «برخی از سایت‌های خبری فیلتر شده‌اند. این در حالی است که برخی افراد به سبب موقعیت شغلی، مثل خبرنگاران باید به این سایتها رجوع کنند و اخبار و اطلاعات کسب کنند. معمولاً این اخبار در سایتهای مجاز نیز وجود ندارد. حکم شرعی استفاده از سایتهای فیلتر شده برای کسانی که ضرورت شغلی آنها ایجاب می کند از این سایتها استفاده نمایند چیست؟
آقای خامنه‌ای هم آب پاک را ریخته بود روی دست و بال شان و پاسخ داده است: «به‌طور کلی، استفاده از فیلترشکن تابع قوانین و مقررات نظام جمهورى اسلامى مى‌باشد و تخلف از مقررات جایز نیست».
خب حالا الان تکلیف حرام‌خوری روزنامه کیهان که زیر نظر نماینده خود آقای خامنه‌ای در موسسه کیهان یعنی حسین شریعتمداری اداره می‌شود و تقریبا نصف صفحاتش را با اخبار سایت‌های مخالف نظیر بالاترین و خودنویس و روزآنلاین یا به قول خودش روزنت و این ها پر می‌کند چیست!؟
جالب است که هیچ کدام از سایت‌ها و روزنامه‌های حکومتی این خبر خبرگزاری مهر را منتشر نکرده‌اند و خودشان را به کوچه علی چپ زده‌اند چون با این اوصاف همه این روزنامه‌ها و سایت ها سالهاست که مشغول حرام‌خوری هستند و باید به اشد مجازات محکوم شوند!

زندگی زیرزمینی
ظاهراً یکی از دستاوردهای جمهوری اسلامی زیرزمینی کردن چیزهایی است که در همه دنیا روی زمین انجام می‌شود!
از موسیقی زیرزمینی تا فیلم‌های زیرزمینی بگیر بیا تا انتقاد! بله انتقاد هم به زودی در دو نوع رو زمینی و زیرزمینی ارائه خواهد شد.
این را هم ما نمی‌گوییم بلکه اکبر آقای هاشمی رفسنجانی به روزنامه اعتماد گفته که «جلوگیری از انتقاد آن را زیرزمینی می‌کند.»
حالا تصور کنید مجازاتی که از سوی قوه قضائیه برای انتقادهای زیرزمینی تعیین می‌شود در چه حدی است؟
همین طوری در روز روشن در روی زمین که انتقاد می‌کردیم کارمان با مرتضوی و جسم سخت و در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن با بطری نوشابه خانواده بود حالا تصور کن برویم زیر زمین و انتقاد بکنیم فکر کنم می‌آیند همان جا در زیرزمین زنده زنده دفن‌مان می‌کنند!

خوب شد خر نشدیم
خدا رو شکر گویا سیاست‌ها و ترفندهای اقتصادی دولت برای مهار قیمت سکه و طلا جواب داده است و البته دولت در ذیل این سیاست‌ها چنان مردم را دو دوره کرده است که بعید است حالا حالا ها از خماری آن بیرون بیایند.
ماجرا این طوری بود که هم‌زمان با پیش فروش سکه طلا از سوی دولت، قیمت سکه به طرز محیرالعقولی فلک را سقف می شکافت و مستقیم به معراج می رفت و همه هم خر کیف شده بودیم که سکه پیش خرید کرده ایم اما الان در زمان تحویل سکه ، قیمت سکه چنان سقوط می‌کند که بعید است موشک‌های شهاب سه و سجیل هم این طوری در تل‌آویو فرود بیایند!
به این می‌گویند یک برنامه‌ریزی اقتصادی دقیق و موفق که در آن دولت می مالد به درب ملت و آب از آب تکان نمی‌خورد!
ملت در زمانی که فقط یک برگه کاغذ در دستشان بود به عنوان حواله خرید سکه، شاهد قیمت‌های نجومی بودند و اصل سکه‌ها را هم گربه نره و روباه مکار از بازار جمع کرده بودند و الان که زمان تحویل سکه‌ها رسیده است، قیمت ها مشغول فرو رفتن در زمین است!
البته همین که سکه به دست‌مان رسیده است باید خدا رو شکر کنیم وگرنه بعید نبود مثل پینوکیو همه‌گی‌مان دور از جان‌مان، خر شویم و آن وقت خر بیار و باقالی بار کن!

مژده به صنف خیارشور
یک خبر خوش هسته‌ای هم به تولید‌کنندگان خیارشور که هفت سالی است کار و کاسبی عمده‌شان کساد شده است.
خبر این که گفته می‌شود با پایان زمان دولت دهم احتمالا احمدی‌نژاد دوباره به شهرداری تهران باز خواهد گشت و خب این برای آن دسته از تولید کنندگان خیارشور عمده که در زمان مدیریت احمدی نژاد بر شهرداری، بشکه‌های اضافه خیارشور را به قیمت مناسب به شهرداری می‌فروختند تا از آن‌ها برای ساختن دور برگردان استفاده شود خبر مسرت‌بخشی باید باشد.
خاطرتان هست که یک زمانی در هر بزرگراه و جاده‌ای زرت و زرت دور برگردان ساخته بودند و مواد لازم برای ساخت دور برگردان هم همین بشکه‌های بزرگ خیارشور بود!؟
اما خدا وکیلی ما راضی هستیم همین رحیم مشایی را رئیس جمهور کنند تا این شهردار دکتر خلبان قالیباف در شهرداری تهران بماند چون درست است که این هم کم نخورده است اما خودم با چشم خودم دیدم که روزی که مترو تهران را سیل برد قالیباف شخصا سر طناب را گرفته بود و مشغول کار بود تازه کم مانده بود که جرثقیل زارپ بیافتد روی کله دکتر و زبانم لال بی‌دکتر شویم این فیلم را ملاحظه بفرمایید.
ضمتا دکتر قالیباف قول داده که زندان اوین را فضای سبز کند و خب چه چیز بهتر از این که آن وقت همه تهرانی‌ها و بلکه تمام ایران، می‌توانند دست زن و بچه شان را بگیرند و راحت بروند زندان اوین برای هواخوری!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر