۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۲, جمعه

شاهین نجفی پلیس آلمان را از تهدیدات نسبت به خودش آگاه کرد

image
شاهین نجفی پلیس آلمان را از تهدیدات نسبت به خودش که با خواندن ترانه «نقی» به وجود آمد، آگاه کرده و در گفت‌وگویی اظهار داشته که مثل قبل به کارش ادامه می‏دهد.


این خواننده رپ ساکن آلمان به دویچه وله گفته است: «کسانی که کارهای مرا گوش می‌‏کنند، می‏‌دانند که من یک آدم ضددین نیستم، ولی نظرات خودم را نسبت به مذهب دارم و بدون این‏که قرار باشد به اعتقاد کسی توهین بشود، نظر خودم را می‏گویم.»
این خواننده درباره ترانه «نقی» گفته است: «در واقع، در این کار، من به همان اندازه به اجتماع خودمان هم نقد داشته‏ام، اما به آن قسمت‌ها کم‌‏توجهی شده و عده‏ای فقط دقت کرده‏اند به اسم یک امام. در صورتی‏که اصلاً این‏طور نیست و تنها کسی که در این‏جا وجود ندارد خود شخص «امام نقی» است.»
وی در پایان گفته است: «هیچ جای نگرانی نیست. بعضی از عزیزان داخل کشور دوست داشتند که این فضای رعب و وحشت را ایجاد کنند، ولی همه چیز طبق روال عادی خودش و آرام دارد پیش می‏رود و ما هم مثل قبل به کار خودمان ادامه می‏دهیم.»
این اظهارات شاهین نجفی در حالی است که روزنامه «راينيشه پست» آلمان، امروز ۲۲ ارديبهشت‌ماه به نقل از سخنگوی پليس شهر کلن خبر داده که بخش امنيت ملی اداره پليس کلن تدابير حفاظتی را در مورد شاهين نجفی در نظر گرفته است.
قبل از این تصمیم، شاهين نجفی به اداره پليس کلن رفته و در آن‌جا شکايت خود را تقديم کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر