۱۳۹۱ اردیبهشت ۳۱, یکشنبه

مرتد مورد نظر در دسترس نمی‌باشد؛ بعداً فتوا بدهید!

image
در پی فتوای آیت الله مکارم شیرازی (مکارم = جمع کرم‌ها) که هرچی گشتیم هیچ اسمی از پدرش پیدا نکردیم و خیلی ناراحت شدیم، جمعی از عاشقان و دلسوختگان و پدرسوختگان آستان آن حضرت با توجه به برخی مسائل پیش‌آمده برخی سوالات پیش‌نیامده‌ای از ایشان پرسیدند که ایشان جواب‌ها را جهت انتشار هرچه بیشتر بدست ما رساند:

سوال: با سلام، بنده آقائی سی و دو ساله هستم که حداقل بیست‌تا از بچه‌ها با من کار می‌کنند. خواستیم بدانیم الآن که شاهین نجفی در ایران نیست و ما دستمان نمی‌رسد جهت اجراء هرچه بیشتر فتوای شما باید چه غلطی بکنیم؟ خداوند طول شما را بیشتر فرماید.

جواب: با تشکر از این سوال باحال، البته ما خودمان هم از موقعی که آن فتوا را صادر نمودیم تا حالا داشتیم به همین فکر می‌کردیم. ما گاهی وقت‌ها قبل از تلاوت فتوا امنیت اروپا را با همین امامزاده داوود خودمان اشتباه می‌گیریم. زت اسلام و مسلمین زیاد.

سوال: با آرزوی شئونات الهی ، بنده یک جوان علاقمند به مسائل جنائی شرعی می‌باشم و خواستم بپرسم شما که از امام خمینی بیشتر نیستید، چرا ایشان که پیش از اینکه ریغ عمر را سر بکشد فتوای قتل سلمان رشدی را داد کسی به هیچ جائیش حساب نکرد ولی شما که فتوا می‌دهید واقعاً فکر می‌کنید کسی به جائیش حساب می‌نماید؟ با تشکر از فتواهای هیجان انگیز شما.

جواب: البته مطابق علوم دینی جا داریم تا جا . شما که جوان علاقمندی هستی باید تحقیق کنی ببینی مسلمانان جهان فتوای امام راحل را به کجایشان حساب نکرده‌اند بعد مطابقت بدهی ببینی آیا فتوای ما را هم به همانجایشان حساب نمی‌کنند یا با جاهای دیگرشان فتواهای ما را شمارش می‌نمایند . نیم کیلو شکر تبرک می‌فرستم که بخوری.

سوال: با تلاش‌های متعال، بنده خواستم بدانم حالا که شما فتوا داده‌اید ما باید اول نواری که شاهین نجفی خوانده را گوش بدهیم بعد او را بکشیم یا نه همینطوری خرکی او را بکشیم نوارش را هم هیچوقت گوش ندهیم؟ اگر گوش دادیم و منحرف شدیم چه خاکی سرمان بریزیم؟ خداوند قیمت شکر را زیاد کناد.

جواب: نخیر ! ما خودمان هم که فتوا داده‌ایم نوار مستهجن مربوطه را گوش نکرده‌ایم . دور و بری‌های ما هم از این چیزهای ناجور گوش نمی‌کنند. آشناهای ما هم تا جائی که سوال کردیم از این فجایع مبرا هستند. کلاً بنده اصلاً فکر نمی‌کنم کسی از امت حزب الله نوار را گوش داده باشد. حالا ما همینجوری یک فتوائی دادیم، شما گیر نده. خداوند شما را جزو وأعدوا لهم قرار بدهاد.

سوال: الو بنده از آلمان تماس می‌گیرم ..... الو؟ ..... الو الو؟ ..... آقا قطع و وصل میشه ..... الو؟ ..... آقا بنده الآن رو ایرم؟ ..... الو؟ ..... مرتیکه چرا تلفن‌های مردمی رو قطع می‌کنی؟ ..... الو؟ ..... الو مکارم؟ ..... هوی .....!

جواب: متأسفانه ارتباط ما با این مسلمان جهان در خارج کشور قطع شد و همکاران ما در صدد رفع این مشکل هستند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر