۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۶, سه‌شنبه

چه می‌کنند این نمایندگان مجلس!

image
پس از اینکه چندی قبل کمیسیون تلفیق مجلس طرحی را تصویب کرد که به موجب آن مبلغ هفتصد میلیون تومان وام، به هر نماینده مجلس تعلق خواهد گرفت، اخیرا احمد توکلی نیز فاش کرده است که برخی از نمایندگان مجلس برای دادن هر رای به دولت احمدی‌نژاد، پول گرفته‌اند.
به گزارش تهران امروز، احمد توکلی٬ رییس مرکز پژوهش‌های مجلس در این خصوص گفته است که برخی نمایندگان در قبال رای دادن به نفع وزرای دولت محمود احمدی‌نژاد از آن‌ها پول دریافت کرده‌اند.

توکلی افزوده است که در این زمینه فیلمی از یکی از نمایندگان مجلس هشتم در اختیار دارد که در این فیلم نماینده مذکور به صراحت از دریافت پول توسط برخی وزرای دولت احمدی‌نژاد خبر داده است.

آن‌طور که وی گفته است در این فیلم نماینده مذکور می‌گوید: «وقتی وزرا به مجلس می‌آمدند از ما انتظار داشتند که به نفع آنان رای بدهیم و ما نیز رای می‌دادیم. بعد از موفقیت نیز شماره حساب می‌دادیم تا به حساب ما پول واریز کنند.»

گفتنی است هفته‌ی گذشته نیز کمیسیون تلفیق مجلس طرحی را
تصویب کرد که به موجب آن به هر منتخب مجلس نهم، مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان وام تعلق خواهد گرفت. همچنین به هر نماینده مجلس هشتم نیز وام‌های بلاعوض ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر