۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۰, چهارشنبه

یک کارشناس نظامی عرب: امارات سه‌هفته‌ای نیروی هوایی ایران را نابود می‌کند

image
یک هفته پس از آنکه استراتژیست‌های پنتاگون اعلام کردند که ایالات متحده آمریکا در کمتر از یک ماه و حدود سه هفته می‌تواند نیروهای نظامی ایران را «نابود یا تضعیف» کند؛ این بار یک کارشناس نظامی عرب هم نوشته است که امارات می‌تواند «حتی کمتر از سه‌هفته» نیروی هوایی ایران را «نابود» کند.
تهدیدهای امارات ادامه دارد و این تهدیدها نه تنها از زبان مقامات امارات و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس بیان می‌شود بلکه رسانه‌های عرب زبان هم مشغول خط و نشان کشیدن برای جمهوری اسلامی هستند.
در تازه‌ترین خبر یک کارشناس نظامی در رسانه‌های عرب زبان به نام «خیرالله محمد ساجر الدلیمی» که خود را دارنده‌ی دکترای علوم نظامی از آکادمی نظامی کره شمالی معرفی کرده در رسانه‌های عرب‌زبان با فهرست کردن قدرت نیروی هوایی امارات نوشته است که این کشور قادرست نیروی هوایی ایران را سه هفته‌ای نابود کند.
به گزارش «انتخاب» خیرالله نوشته است که «نیروی هوایی امارات از نظر فنی و کارآمدی نسبت به نیروی هوایی ایران ۱۰۰ درصد برتر است.»
وی افزوده است: «من مطئمن هستم که نیروهای هوایی امارات متحده عربی قادر به نابودی کامل نیروهای هوایی ایران در جنگ هوایی است. شکست نیروی هوایی ایران توسط امارات بیش از ۳ هفته طول نمی‌کشد. امارات می‌تواند در روز ۱۵۰ تا ۲۰۰ مرتبه در آسمان تهران و دیگر شهرهای ایران حضور پیدا کند و حملات خود را انجام دهد.»

این کارشناس نظامی عرب در ادامه با فهرست کردن ناوگان هوایی امارات نوشته است که این کشور «۱۳۰ هواپیمای پیشرفته F16؛ ۵۰ جنگنده میراژ (2000- 9)؛ ۴۰ جنگنده میراژ (2000)؛ ۵۰ هواپیمای F15؛ و ۵۰ هواپیمای هاک» در اختیار دارد.
نویسنده در پایان هم گفته است که در حال حاضر حدود ۶۰ اماراتی در آمریکا در حال آموزش خلبانی یک هواپیمای پیشرفته هستند و تا چند ماه آینده به کشورشان باز می‌گردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر