۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۰, چهارشنبه

هر نماینده مجلس نهم، ۷۰۰ میلیون تومان وام می‌گیرد

image
در شرایطی که در جمهوری اسلامی گرفتن وام برای مردم بسیار دشوار است، کمیسیون تلفیق مجلس طرحی را تصویب کرد که به موجب آن به هر منتخب مجلس نهم، مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان وام تعلق خواهد گرفت.
به گزارش بولتن نیوز، این مصوبه در حالی است که نمایندگان مجلس هشتم پیش از این نیز وام بلاعوض ۱۰۰ میلیون تومانی دریافت کرده بودند.
براساس این مصوبه کمیسیون تلفیق که در روزهای پایانی مجلس هشتم به تصویب رسیده است، مبلغ کل «۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۹۰ نماینده مجلس نهم» تعلق خواهد گرفت.
بولتن نیوز به نقل از یک عضو کمیسیون تلفیق نوشته است که با این مصوبه به هر یک از نمایندگان مجلس نهم٬ حدود ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت خواهد شد. و این مبالغ برای «هزینه دفا‌تر؛ هزینه اسکان و ایاب و ذهاب منتخبان مجلس نهم» در نظر گرفته شده است.
گفتنی است وام‌های بلاعوض ۱۰۰ میلیون تومانی در شرایطی به نمایندگان مجلس هشتم پرداخت شد که علی لاریجانی، رییس مجلس در آن مقطع و پس از هیاهوهای برخی رسانه‌های نزدیک به دولت «قول» داد که آن وام‌ها را از حالت بلاعوض خارج کند و به خزانه مجلس باز گرداند؛ اما بولتن‌نیوز نوشته است که «هیچ‌گاه تکلیف آن وام‌ها روشن نشد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر