۱۳۹۰ اسفند ۷, یکشنبه

پیشاپیش از تمام کسانی که رأی نیاورند حمایت می‌کنیم!

image


در راستای اینکه اسمال اه قدم فرمانده نیروی با وانت زیر کننده‌ی انتظامی گفته «آماده برخورد با هرگونه درگیری در حوزه‌های انتخاباتی هستیم» و همین آدم چند وقت پیش هم گفته بود «انتخابات این نیست که هر کسی در آن پیروز نشد به خیابانها بریزد و اقدام به تخریب شیشه و اموال مردم بکند» لذا در اینجا ما ضمن تشکر از اینکه ایشان یکبار دیگر کاملاً به سبزها یاد دادند که بعد از اعلام نتایج انتخابات مجلس دقیقاً چه کاری باید انجام بدهند‌، از کلیه‌ی کاندیداهای رأی نیاورنده و ترجیحاً محترم تقاضا داریم تا با توجه به نکات زیر از حمایت همه جانبه‌ی سبزها برخوردار بشودند‌:

۱. در صورتی‌که به هر دلیلی رأی نیاوردید ولو اینکه رفتید تحقیق کردید دیدید حتی عمه‌تان هم به شما رأی نداده‌اند شک نکنید که رأی‌تونو دزدیدن‌، دارن باهاش پز می‌دن‌. باید خودتان و هوادارانتان فوراً به خیابان بریزید و چندتا شیشه و اموال مردم تخریب بکنید تا اعتراضتان را به این رأی دزدی آشکار نشان بدهید‌. البته ما هنوز نمی‌دانیم شیشه چطوری تخریب می‌شود ولی وقتی احمدی مقدم گفته می‌شود لابد می‌شود‌.

۲. جهت سنجش میزان آمادگی نیروی انتظامی هم که شده فوراً در حوزه‌ی انتخاباتی خودتان ایجاد درگیری کنید‌. سبزها فوراً خبرهای مربوطه را در فیس بوک و بالاترین و جاهای دیگری که شما چون فیلترشکن ندارید بلد نیستید به همه اطلاع رسانی می‌کنند و فوراً به شما ملحق می‌شوند‌. در جریان درگیری «یا حسین میرحسین» فراموش نشود و یادتان باشد که اگر شما دستگیر بشوید ایران قیامت می‌شود و ایران که قیامت بشود تمام شیشه‌ها تخریب می‌شود‌.

۳. البته همین که در انتخابات شرکت کرده‌اید تصور اینکه کلاً می‌توانید چیزی بفهمید را برای ما سخت کرده ولی مهم نیست چون ما از همین الآن با شما وارد یک اتحاد استراتژیک شده‌ایم و تا حق شما را از حلقوم دزدان رأی ملت نکشیم بیرون ول کن نیستیم‌. در هر صورت تمام تلاشتان را بکنید که بفهمید در این مملکت چیزی به نام انتخابات از اولش اگر قرار بود سالم برگزار بشود الآن بجای ما شما در اروپا و امریکا و جاهای دیگر پناهنده‌ی سیاسی بودید کلی هم شیشه تخریب شده بود‌.

۴. در برابر ایجاد هر اغتشاشی ما از شما مفتی حمایت می‌کنیم‌. در عوض شما هم سعی کنید با حفظ جریان اغتشاش‌، جنبش را در تمام شهرها و روستاهای خودتان تکثیر کنید‌. شما همچنین می‌توانید اینقدر گیر بدهید که حصر خانگی‌تان بکنند و با اینکار موسوی و کروبی را هم در تمام شهرها و روستاهای ایران تکثیر کنید‌. اصلاً بیخود گفتم‌، شما لازم نیست هیچ کاری بکنید‌، شما همان در اعتراض به دزدی رأی‌تان بیائید توی خیابان کافی است‌. بقیه‌ی کارها را ما خودمان می‌کنیم حصر و اینها را هم همین نیروی انتظامی سه سوت برایتان انجام می‌دهد‌، شما زحمت نکشید‌، همان فقط چندتا شیشه تخریب کنید کافی است‌.

۵. اگر بچه‌های خوبی باشید ما در دوره‌های هر انتخابات دیگر و بعدی هم از شما حمایت می‌کنیم‌. البته طبیعتاً شما عمراً دیگر در هیچ انتخاباتی تأئید صلاحیت نمی‌شوید که اتفاقاً بهتر‌. همین که صلاحیت شما تائید نشود خودبخود شما را می‌آورد سمت ما‌. همینطوری پیش برود ایشالا یه دو سه تا انتخابات دیگر که برگزار بشود دیگر هیچکی نمانده که حتی کاندید بشود چون همه سبز شده‌اند تمام شیشه‌ها هم تخریب شده‌. بدبخت ! قدر موقعیت پیش آمده را بدان ؛ شانس فقط یکبار در خانه آدم را می‌زند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر