۱۳۹۰ اسفند ۸, دوشنبه

جدائی فارس از دروغ نامزد بعدی اسکار شد!

image
واکنش‌های ناخودی به دریافت اسکار اصغر فرهادی:

فارس: بامداد امروز فردی بنام اصغر با توجهات مقام معظم رهبری و عنایت آقا امام زمان و کوشش‌های دولت نهم و دهم و دولت‌های بعدی موفق به دریافت جایزه اسکار شد. وی که همراه با دختر و همسر و پدر و زن دائی و خواهر زاده و باجناق و همسایه‌هایش روی سن رفته بود، پس از در آغوش گرفتن خاله‌اش، در پیامی جایزه‌اش را متعلق به ملت مظلوم فلسطین دانست و افزود آماده‌ی مذاکره بر سر برنامه هسته‌ای ایران است. وی همچنین خطاب به امریکای جنایتکار گفت: همانا صاحب نامم حضرت علی اصغر صل الله علیه و آله و سلم (اینها را کامل گفت) شما را سر جایتان خواهد نشاند. (شماره دروغ 34/783)

کیهان: به گزارش منابع خبری باری دیگر دستان امپریالیسم جهانخوار از آستین فردی موسوم به الف-ف که از دوازده سالگی شروع به دختربازی نموده و از هجده سالگی تا حالا دائم الخمر است، بیرون آمده و چهره‌ی واقعی این هنرمندنما را بر همگان روشن نمود. در عین حال سایت بالاترین با طعنه خطاب به او نوشت «آب را بریزید همانجائی که می‌سوزد». نویسنده‌ی این سایت صهیونیستی در ادامه با اشاره به دقت خبرگزاری فارس در بیان واقعیت‌ها از هنر مسعود دهنمکی یاد کرد و افزود این دروغ‌ها مال زمانی بود که تلویزیون فقط دوتا کانال داشت. خاطرنشان می‌شود که به مناسبت این خیانت آشکار فرهنگی، جمعی از دانشجویان بسیجی با تجمع در فرودگاه مهرآباد خواستار کوبیدن خود به الف-ف در امریکا شدند که چون مهرآباد دیگر پرواز خارجی ندارد به خانه‌های خود بازگشتند که سر راه دویست خانه‌ی مسکونی نابود شد.

رجا نیوز: فیلم جدائی برادر نادر از خواهر سیمین به اصغر فرهادی تعلق گرفت. نود و هشت و سه دهم درصد از کارشناسانی که نظرشان را فقط به ما می‌گویند معتقدند که اعطاء این جایزه پس از آنی اتفاق می‌افتد که جمهوری اسلامی فروش نفت خود را بطور یکطرفه به اروپا قطع نمود و امریکا با این اقدام به ظاهر فرهنگی قصد پدید آوردن فروشندگان جدید نفت برای کارخانجات غرب دارد. این کارشناسان همچنین اعتقاد دارند که اگر غربی‌ها راست می‌گفتند و نیتشان خیر بود، جایزه را به فیلم «جدائی» نمی‌دادند بلکه این جایزه به فیلمی تعلق می‌گرفت که حاکی از «پیوند» ملتهای جهان با تعالیم اسلام باشد. گفته می‌شود غربی‌ها با اهداء جایزه به فیلمی با عنوان «جدائی» باری دیگر بر دشمنی خود با ملت ایران تاکید نموده و از هیچ تلاشی برای توقف برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران فروگذار نیستند. در پایان خاطرنشان می‌شود که الباقی کارشناناسان چیزی نگفتند، فقط همینها حرف زدند !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر