۱۳۹۰ اسفند ۴, پنجشنبه

خامنه‌ای: عقب‌نشینی نمی‌کنیم

image
رهبر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تحریم‌های اخیر غرب علیه ایران چیزی جدیدی نیست و از ابتدای انقلاب وجود داشته گفت ایران به مسیر خود ادامه خواهد داد و عقب‌نشینی نخواهد کرد.
در حالی که بسیاری از مسئولین، کارشناسان و نیز شهروندان ایران از افزایش گرانی بی‌سابقه به دلیل وضع تحریم‌های جدید غرب علیه پرونده هسته‌ای ایران خبر می‌دهند؛ رهبر جمهوری اسلامی این تحریم‌ها را چیز جدیدی ندانست و گفت تحریم‌ها از ابتدای انقلاب وجود داشته است.
به گزارش خبرگزاری فارس علی خامنه‌ای، رهبر ایران امروز در دیدار با پرسنل سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی «فقط یک بهانه برای دشمن» است گفت که هدف اصلی غرب از فشار بر ایران فقط «متوقف کردن پیشرفت علمی» ایران است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در برابر این فشارها عقب‌نشینی نخواهد کرد گفت: «فشار، تحریم، تهدید و ترور نتیجه‌ای نخواهد داشت و ملت ایران به مسیر پیشرفت‌های علمی خود ادامه خواهد داد.»
آقای خامنه‌ای در ادامه‌ی سخنان خود افزود که موضوعی که غرب براساس آن ایران را تحت فشار گذاشته نه پرونده هسته‌ای که «استقلال» کشور است.
وی همچنین پرونده هسته‌ای ایران را کاملا مرتبط با «منافع ملی و آینده ایران» دانست و گفت در این راه کوتاه نمی‌آییم.
رهبر جمهوری اسلامی در پایان نیز با بیان اینکه خود غرب به‌خوبی می‌داند که ایران به دنبال سلاح‌های هسته‌ای نیست گفت داشتن بمب اتمی از نظر فقهی «گناهی بزرگ» است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر