۱۳۹۰ اسفند ۹, سه‌شنبه

چرا در انتخابات شرکت می کنم و رای در صندوق می اندازم!

image
به این دلایل در انتخاباتی که رژیم جمهوری اسلامی برگزار می‌کند به صورت خودجوش شرکت می‌کنم

---رای می دهم و از رایم دفاع می کنم این بار مراقب هستم رایم گم نشود.

--- چون احمد جنتی ( دبیر شورای نگهبان) کاندیدا ها را تایید کرده است پس رای می دهم

- --برای اینکه بعد از اعلام نتایج انتخابات خامنه‌ای بازهم بگوید وقیح، علیل و بی آبرو هستم

--- به اصولگرایان خ.ر مدار رای می‌دهم نه اصول‌گرایان ا.ن مدار

----برای اینکه بدحجاب هستم در روز انتخابات بدحجابی فضیلت است و حتی صداوسیما بدنبال مصاحبه با بدحجاب‌هاست

--- با اینکه می‌دانم رایم شمرده نمی شود ولی از سر عادت رای می‌دهم

--- آنقدر صداو سیما تبلیغ میکنه دقیقه نود جوگیر می‌شوم و رای می‌دهم

---به‌خاطر دوستم که زن پسر دایی پسرخاله عمه اش کاندید شده رای می‌دهم

---برای اینکه سران جنبش سبز در حبس خانگی هستند اگر رای ندهم خامنه‌ای ادیت‌شون می‌کنه

--- چون رای اولی هستم و عشق رای دادن دارم در انتخابات شرکت می‌کنم

--- نمی‌خواهم مثل انتخابات قبلی اشتباه کنم و رای ندهم پس اگاهانه رای می‌دهم

--- مهم نیت است و اگر نیت پاک باشه خدا هم قبول می‌کنه

--- اگر رای ندهم آمریکا به ایران اسلامی حمله می‌کنه پس رای میدهم که حمله نکنه

--- چون موافق برنامه هسته‌ای و ساختن بمب اتم هستم در انتخابات شرکت می‌کنم

---- چون انتخابات به منزله رفراندوم و تایید ولی فقیه است پس رای می‌دهم

--- اگر من رای ندهم تو رای ندهی ما رای ندهیم پس کی رای بده

--- چون میلیارد ها دلار خرج برگزاری انتخابات شده پس باید رای داد

--- چون اگر رای ندهم تورم و گرانی و بیکاری بیشتر میشه

--- برای این رای میدهم که کاندیدای اصلح و اهلش به مجلس بره

---- والله دقیقه نود جو گیر شدم و یهو نفهمیدم چه جوری رای دادم



بخش یکم

بخش دوم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر