علیرضا افتخاری که پیشتر بهدلیل در آغوش گرفتن احمدینژاد با انتقادات بسیاری مواجه شده بود؛ اینبار با حضور در خبرگزاری فارس با این رسانه به گفتگو نشست و در مصاحبه خود انتقاداتی را از دیگر خوانندههای کشور مطرح کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس این خواننده در خصوص رفتار خوانندههای دیگر گفت: «متاسفانه الان برخیها با اولین آلبوم خود اولین کاری که میکنند این است که زنشان را طلاق میدهند. برخیها گویی اصلا پایبندی به اخلاق و خانواده ندارند. حالا این آدم چطور میخواهد در مردم تاثیر بگذارد؟ آن صدایی که در دل مردم میماند صدایی است که خواننده آن از خودش مراقبت میکند. در موسیقی اگر دیدید فردی زنش را طلاق داد و با فردی جوانتر و زیباتر ازدواج کرد، آثار او را گوش نکنید و بدانیم کسی که دو همسری را اختیار کرد سازش دیگر شنیدن ندارد.»
وی همچنین افزود: «برخی از هنرمندان هستند که با زیر پا گذاشتن اخلاق و به سبب آشنایی، با فردی دیگر که از همسرشان جوانتر و یا زیباتر است ازدواج میکنند و گاهی این اتفاق به عدد سه میرسد و برخی با جدا شدن از همسر دوم به سراغ سومی میروند. معتقدم چنین شخصی سازش شنیدن ندارد. چه بسا در عرصه موسیقی افرادی بودند که با رفتن به این راه، موفقیت را از خود سلب کردند.»
گفتنی است برخی سایتهای داخلی نیز این اظهارات علیرضا افتخاری را کنایهای به محمدرضا شجریان دانستهاند.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر