۱۳۹۱ اردیبهشت ۵, سه‌شنبه

«دیپلمات شناگر» به تهران بازگشت

image
امروز وزارت خارجه ایران رسما اعلام کرد که حکمت‌الله قربانی به تهران بازگشته است. این عضو ارشد سفارت جمهوری اسلامی در برزیل، چند دختر نوجوان را در یک استخر در پایتخت بزریل آزار جنسی داده است.

امروز سخنگوي وزارت امور خارجه‌ جمهوری اسلامی در یک نشست خبری به خبر آزار جنسی چند دختر برزیلی توسط یک دیپلمات ایرانی واکنش نشان داده است.
رامين مهمان‌پرست، گفته است که «وزارت خارجه بي‌انضباطي‌هاي كاركنان خود را بررسي مي‌كند.»
وي همچنين از بازگشت حکمت‌الله قربانی خبر داده و گفته است: «اين كارمند وزارت خارجه بلافاصله به تهران بازگردانده شده است.»
حکمت‌الله قربانی کارمند ارشد سفارتخانه جمهوری اسلامی در برزیل است و دو سال پیش به ماموریت در برازیلیا اعزام شد.
قبلا و در پی انتشار خبر آزار جنسی دختران توسط حکمت الله قربانی، عضو سفارت ایران در برازیلیا، پایتخت برزیل، سفارت جمهوری اسلامی در برزیل اطلاعیه‌ای را منتشر کرد و گفت که اتهام تعدی جنسی علیه این فرد نادرست بوده و «حاصل سوءتفاهم ناشی از تفاوت در رفتارهای فرهنگی بوده است.»
چند روز پیش، روزنامه وال استریت جورنال نوشت که پلیس برزیل یک دیپلمات ایرانی را که به آزار جنسی چند دختر برزیلی در استخری برزیلیا در پایتخت این کشور متهم شده، بازداشت کرده است.
این بازداشت در حالی که بود که والدین خشمگین این دختران، دیپلمات ایرانی را احاطه کرده بودند و بعضی از آنها وی را کتک می‌زدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر