۱۳۹۱ اردیبهشت ۹, شنبه

ادعای خبرگزاری فارس: بلاژویچ گفته که همراه با بسیجی‌ها با آمریکا می‌جنگد

image
به گفته خبرگزاری فارس، میروسلاو بلاژویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و کرواسی در اظهار نظری ضمن حمایت از پرونده هسته‌ای ایران، گفته است که در صورت حمله آمریکا به ایران لباس رزم می‌پوشد و در خط مقدم جبهه در کنار نیروهای بسیج برای ایران می‌جنگد.
به گزارش فارس، بلاژویچ ملقب به چیرو که تا چندی پیش سرمربی مس کرمان بود گفته است: «مواضع احمدی‌نژاد در قبال موضوع استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای بسیار شجاعانه است و من از رئیس جمهور ایران به خاطر چنین شجاعتی حمایت می‌کنم، زیرا من هم مثل احمدی‌نژاد اهل اظهارنظر شجاعانه هستم.»

وی افزوده است: «اگر آمریکا به ایران حمله کند، من در خط مقدم جبهه جنگ و با پوشیدن لباس رزم و در کنار بسیجی‌های ایرانی به جنگ با آمریکا می‌پردازم.»

فارس همچنین نوشته است او تأکید کرده که هیچ قدرتی حتی آمریکا قادر نیست به ایران حمله نظامی ‌کند، زیرا میلیون‌ها جوان غیور ایرانی در قالب نیروهای بسیجی به جنگ تمام عیار با آمریکا می‌پردازند.

بلاژویچ ۷۷ ساله است و پس از اینکه توانست با تیم کرواسی به مقام سوم جام جهانی ۹۸ فرانسه دست یابد، در دنیای فوتبال شهرتی برای خودش دست و پا کرد. وی بعد‌ها سرمربی ایران شد که نتوانست جواز راهیابی به جام جهانی را به دست آورد.
این در حالی است که منابع دیگر این خبر را منتشر نکرده‌اند.
بلاژویچ ماه‌ها قبل از حق استفاده ایران از انرژی هسته‌ای دفاع کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر