۱۳۹۱ اردیبهشت ۶, چهارشنبه

پارازیتی‌ها با ۳ برنامه می‌آیند

image
دیروز، سامان اربابی و کامبیز حسینی، بعد از مدت‌ها کنار هم جلوی دوربین حاضر شدند و خبر از تولید برنامه‌های جدیدی دادند. تهیه کننده و مجری پارازیت گفتند که به جای یکی، با سه برنامه خواهند آمد. کامبیز حسینی به عنوان یکی از محبوب‌ترین مجریان و سامان اربابی به عنوان یکی از موفق‌ترین تهیه‌کنندگان در یک سال گذشته مورد توجه رسانه‌های مختلف آمریکا و کانادا بوده‌اند و اخیر نشان برنز «فستیوال بهترین فیلم و اثر تلویزیونی نیویورک» را برای برنامه پارازیت کسب کرده‌اند.
بعد از ماه‌ها انتشار خبرهای پراکنده و شایعه در سایت‌های مختلف، در مورد آینده وضعیت گروه تولید برنامه پارازیت، دیروز سامان اربابی و کامبیز حسینی در کنار هم و در برنامه شباهنگ صدای آمریکا جلوی دوربین گفتند که از دو هفته آینده برنامه‌های جدیدشان از این شبکه پخش خواهد شد.
سامان اربابی با اعلام اینکه «به جایی رسیدیم که باید هر دوی‌مان کارهای بیشتری می‌کردیم» به انتظار بیشتر مخاطبان و خود عوامل تولید اشاره کرد و گفت که علاوه بر پارازیت، دو برنامه دیگر هم خواهند ساخت. اسم برنامه جدید سامان، «آن‌تن» خواهد بود. کامبیز حسینی هم گفت که برنامه‌ای «رادیویی-تلویزیونی» خواهد ساخت که هر نیمه شب به مدت نیم ساعت به وقت تهران پخش خواهد شد.
برنامه پارازیت نیز از خرداد ۱۳۹۱ با تغییراتی بسیار اندک پخش خواهد شد.
اربابی و حسینی همچنین اعلام کردند که محل تولید برنامه‌های‌شان تدریجا از واشینگتن به نیویورک منتقل خواهد شد.
پارازیت به عنوان یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین برنامه‌های چند ساله اخیر رسانه‌های فارسی زبان، مخاطبان زیادی را جلب کرد و از نقاط موفقیت صدای آمریکا به حساب می‌آمد.
سال گذشته، برنامه پارازیت مورد توجه رسانه‌های آمریکا و شخصیت‌های موفق طنز تلویزیونی از جمله جان ستوارت قرار گرفت. این برنامه اخیرا مدال برنز «فستیوال بهترین فیلم و اثر تلویزیونی نیویورک» را کسب کرد.
طرفداران پارازیت می‌توانند اخبار مرتبط با تولیدات جدید این گروه را در فیس‌بوک این برنامه تعقیب کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر