۱۳۹۰ اسفند ۲۱, یکشنبه

دلایل خنده‌داری برای شرکت در انتخابات

image
از آنجایی که انتخابات بزودی برگزار می‌شود دلایل رای‌دهندگان را جویا شدیم که در زیر آمده است:
دلایل حضور میلیونی مردم در انتخابات

_ از اینکه رایم دزدیده شود خوشم میاد

_ برای اینکه هرکشوری نیاز به نماینده مجلس دارد و باید نماینده را انتخاب کرد حتی اگر متقلب باشد

_ به خاطر روی گل هاشمی رفسنجانی در انتخابات شرکت می‌کنم و رای سفید می‌اندازم

_ در انتخابات شرکت می‌کنم تا خامنه ای از حضور سبزم یهو شوکه شود

_ چون قرن بیست و یک است در انتخابات شرکت می‌کنم و رای می‌دهم

_ تقلب و دزدیدن رای اهمیتی برایم ندارد مهم مهر شناسنامه است

_ چون حضرت امام خامنه‌ای، امنیت انتخابات را تضمین کرده است

_ چون انتخابات در روز تعطیل برگزار می‌شود برای همین فرصت رای دادن وجود دارد

_ در هر کشوری تقلب صورت می‌گیرد و تقلب برایم اهمیتی ندارد

_ مهم نفس حضور در انتخابات است مسایل دیگر هیچ اهمیتی ندارد

_برای اینکه با حضورم در پای صندوق رای مشت محکمی بر دهان یاوه‌گوی آمریکا زده باشم!

_ چون بسیج ناظر انتخابات است پس تقلبی حتما صورت نمی‌گیرد

_ چون تکلیف انتخابات قبلی (۸۸) مشخص نشده، این بار می‌خواهم تکلیفش را روشن کنم

_ چون نتیجه انتخابات دور پیش روشن شد این بار هم روشنه پس رای میدهم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر