۱۳۹۱ فروردین ۱۱, جمعه

پس از احمد شهید مأموریت داوود رشیدی هم تمدید شد!

image



بدنبال تمدید مأموریت احمد شهید که چون ایران کشور آزادی است باید احوال داخل را از خارج گزارش بدهد، دفتر نمایندگی تیپ دوی لشکر مکانیزه‌ی زرهی هنگ هشت و بیست دقیقه‌ی صبح عاشورا با سابقه‌ی مکفی ظفرمندی در هشت سال دفاع مقدس وابسته به معاونت حفظ حقوق تمامی ابناء بشر با تانک، از تمدید مأموریت داوود رشیدی و ارسال مجدد او به ژنو خبر داد. این دفتر مأموریت رشیدی را کله تکان دادن موقع حرف زدن جوات لاریجانی اعلام کرد و افزود طبق هماهنگی‌های بعمل آمده کله‌ی مورد اشاره باید در جهت بالا به پائین با تاکید بر پائین تکان داده شده تا بدینوسیله حقوق بشر توسط جامعه هنرمندان متعهد که الآن نصفشان زندان هستند حفظ و بر مبنای همان ماهی هفتاد و سه هزار و پانصد تومانی که قبلاً هدفمندی شده سر ماه به آحاد جامعه پرداخت بشود.

همچنین رئیس ستاد هدفمندی نفربر و آر.پی.جی وابسته به واحد مکانیزه‌ی نگهداری الباقی حقوق بشر نیز اعلام کرد در همین راستا خوشبختانه هماهنگی‌های خوبی با امین حیائی هم که در دو سه سال گذشته فقط نقش میرحسین موسوی را در فیلم "چطور من و کروبی فتنه را در انگلیس یاد گرفتیم" بازی نکرده، انجام شده است و احتمال اعزام و بعد تمدید اعزام نامبرده به ژنو جهت هنرنمائی با کله را قوی دانست. وی که از بالای برج پدافند غیر عامل در مورد حقوق بشر حرف می‌زند، درحالیکه پائین می‌آمد ادامه داد هنرمند کسی است که روح هنری امام راحل در همان محل فاحشه خانه از بالا به او دمیده و سپس چند دفعه از پائین بازدمیده شده باشد. بر این اساس فلج‌الله سلحشور برده، مدیرکل کشف، ارتباط و معرفی بالا پائین فاحشه‌ها، با دفاع از هرگونه فاحشه‌خانه آمادگی خود و روح امام را جهت پیگیری، تعقیب، ضبط و دستگیری امور مربوط به قسمت‌های هنری بشر اعلام کرد.

گفته می‌شود این هماهنگی‌های خوب که از هماهنگی‌های قبلی خیلی بهتر است در ادامه‌ی نقش غرور آفرین جوات لاریجانی بعنوان تنها عضو چند منظوره‌ی نظام که هم کچل است و هم در عین حال انگلیسی بلد است انجام گرفته و نامبرده موظف است که روزی سه دفعه احمد شهید را به ایران دعوت و جلوی صدور ویزای وی را بگیرد. لاریجانی که دفعه گذشته انتقادات زیادی به عدم سفر احمد شهید به قم و سپس زیارت مشهد مقدس جهت تماشای حقوق بشر داشت در تازه‌ترین اظهار نظر خود ابراز امیدواری کرده است که احمدی شهید دفعه بعد با سفر به ایران و بازدید از بیت مراجع در قم و سایر جاهای بشری که ما نشانش می‌دهیم در گزارش خود در مورد ایران تجدید نظر نموده و بازرسی را از بازرسان آژانس انرژی هسته‌ای یاد بگیرد و حتی اگر خواست بجای من با سعید جلیلی تا سال ۲۰۷۳ درباره وضع حقوق بشر ایران مذاکره بکند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر