۱۳۹۱ فروردین ۶, یکشنبه

عابد زاده قهرمان ملی و شلاق؟!


در اولین روزهای سال نودویک اعلام حکم عابدزده واکنش‌هایی داشت که بسیار ناامید کننده می‌باشد.
چند روزی از اعلام محکومیت احمدرضا عابدزاده به پنجاه و چهار ضربه شلاق و ممنوع‌الخروج بودنش می‌گذرد.

در این چند روز شاهد واکنش های زیادی در فضای مجازی بوده‌ایم که متاسفانه بسیاری از آنها دقیقا بر خلاف مصادیق زندگی در یک جامعه دموکراتیک می‌باشد و البته بیشتر از جانب رسانه‌ها دامن زده می‌شود که خود باید در صف اول مبارزه با تبعیض باشند .

ظاهرا شاکی عابدزاده یک فرد حقیقی می‌باشد و پزشکی هست که عابدزاده را مورد عمل جراحی قرار داده است.

حال نتیجه این جراحی مورد رضایت آقای دروازه بان نبوده و ایشان در یک مصاحبه با اعلام نام این شخص و عنون نمودن اتهاماتی نارضایتی خود را نشان داده است.

خوب اقای عابدزاده می‌توانستند از طریق قضایی این مورد را پیگیری نمایند و با ارائه شواهد و مسنتدات خود از پزشک مربوطه شکایت نمایند و مطمئنا اثرات مثبت اینکار بسبار بیشتر از مصاحبه دردسر سازی می‌شد که اکنون منجر به این حکم گردیده است.

احمدرضا عابدزاده ورزشگار مشهوری است و یکی از بهترین دروازه بانان ایران و البته قابل احترام ولی ایا اینها باعث می‌شد تا حقوق ویژه‌ای برایش قایل شد؟

ایا به صرف احمدرضا عابدزاده بودن میتوان به ایشان حق طرح هر گونه ادعایی علیه دیگران داد؟

ایا به خاطر اینکه دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی بوده می‌توان برایش مصونیت قایل بود؟

متاسفانه در مطالبی که این‌روزها من خوانده‌ام و می‌خوانم چنین حقی برایش قایل شده‌اند بدون انکه بدانند اینگونه رفتارها باعث زیرپا گذاشتن قانون توسط افراد پر قدرت و ذی نفوذ می‌شود.

بدانید و اگاه باشید که دفاع از این‌گونه افراد صرفا به خاطر اسم و رسم‌شان نوعی ظلم و رواج لمپنیسم در جامعه است که متاسفانه بیشتر از همه توسط مطبوعات و اصحاب رسانه انجام می‌شود که در نهایت دامن خودشان را خواهد گرفت.

بنده نه خصومتی با عابدزاده دارم و نه آشنایی با پزشک شاکی و نه درباره اینکه آیا شلاق حکم درستی است یا نه[نظری دارم]؟

من از این نظر به این موضوع پرداخته‌ام که بگویم همه باید در برابر قانون یکسان باشند و اگر شلاق و ممنوع الخروج بودن مذموم است باید برای همه باشد نه برای افراد خاص.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر