۱۳۹۰ اسفند ۱۶, سه‌شنبه

نماینده گرمسار: نرخ مشارکت در گرمسار کمتر از پنج درصد بود

image
عبدالرضا ترابی٬ نماینده گرمسار می‌گوید که در انتخابات ۱۲ اسفند ماه در شهر گرمسار٬ نرخ مشارکت تا ساعت ۱۲ ظهر کمتر از پنج درصد بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قانون آقای ترابی ضمن بیان این مطلب اضافه کرده است که از ساعت چهار بعدازظهر تا ۱۱ شب در شهر گرمسار «رای» خریداری می‌شده است.
این نماینده مجلس گفته است که هر رای بین ۴۰ تا ۱۰۰ هزار تومان خریداری می‌شده است.
حدادعادل: در انتخابات امسال مردم بین «خوب و خوب‌تر» انتخاب کردند
در رویدادی دیگر مرتبط با انتخابات مجلس غلامعلی حدادعادل که به عنوان نفر اول مردم تهران توسط وزارت کشور معرفی شده گفته است که در انتخابات مجلس نهم مردم بین «خوب ‌و خوب‌تر» انتخاب کردند.
به گزارش انتخاب آقای حدادعادل با بیان اینکه مردم در این انتخابات به «یک بلوغ سیاسی» رسیده بودند اظهار داشته است که در انتخابات‌های گذشته هیچگاه رقابت بین «خوب و خوب‌تر» نبوده و این مساله فقط در روز ۱۲ اسفند اتفاق افتاده است.
حدادعادل در پایان هم ضمن تشکر از خاتمی برای شرکت در این انتخابات گفته است: «آقای خاتمی کار خوبی کردند که در انتخابات شرکت کردند [و من] به‌زودی توضیحات بیشتری در این باره خواهم داد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر