۱۳۹۰ اسفند ۱۹, جمعه

خاتمی باز هم به در بسته خورد؛ این‌بار برای ملاقات با امین‌زاده و سحرخیز، در بیمارستان

image
به گزارش منابع مختلف از تهران، امروز سید محمد خاتمی که به بیمارستان قلب شریعتی رفته بود، وقتی خواسته بود زندانیان بستری را ملاقات کند، به در بسته خورد. گفته می‌شود ماموران امنیتی مانع ملاقات رئیس پیشین جمهوری باعیسی سحرخیز و محسن امین‌زاده شده‌اند.
بنا به گزارش رسیده از تهران، سید محمد خاتمی که برای انجام پاره‌ای از کارهای پزشکی به بیمارستان رفته بود، با در بسته اتاق‌های زندانیان بستری روبرو شده است. به نظر می‌رسد ماموران پیشاپیش از آمدن سید محمد خاتمی مطلع بوده‌اند.

به گفته کسانی که به بیمارستان شریعتی برای ملاقات سحرخیز رفته‌اند، معمولا سه سرباز نیروی انتظامی و یک مامور امنیتی دائما در حال مراقبت از این زندانی بستری بوده‌‌اند.

پیش از این مهدی سحرخیز به عنوان تنها منبع معتبر خانواده سحرخیز تاکید کرده بود که به خاطر درگیری لفظی ماموران با پدرش، حال عیسی بد شده و به بخش سی‌سی‌یو منتقل شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر