۱۳۹۰ بهمن ۷, جمعه

اصغر فرهادی از ایرانیان تشکر کرد

image
اصغر فرهادی از ایرانیان برای پیام‌های تبریك‌شان به مناسبت موفقیت‌های فیلم «جدایی نادر از سیمین» تشكر كرده است. همزمان خبر نامزد شدن این فیلم در بخش بهترین فیلم خارجی جوایز سزار فرانسه، که به اسکار این کشور اروپایی معروف است، نیز منتشر شده است.
کارگردان فیلم «جدایی نادر از سیمین» که این روزها برای پیش‌تولید فیلم جدیدش در فرانسه به سر می‌برد با انتشار پیامی از ایرانیان تشکر کرده است.
اصغر فرهادی نوشته است: «پاسخ این همه مِهرهم‌میهنان در توان من نیست. خوشحالم در ادامه‌ی راهی که پیش از من سینماگران کشورم با بردباری گشودند و پیمودند، فیلم «جدایی نادر از سیمین» بهانه‌ای شد برای اندکی دلگرمی در روزهای سردی که بر سینمای این سرزمین رقم خورد. از همه‌ی مردم بزرگوار، سینماگران صبور و شخصیت‌های برجسته‌ی عرصه‌ی علم، ادب، فرهنگ و هنر که در این روز‌ها با پیغام‌ها و نوشته‌های پر مهرشان، من، گروهم و خانواده‌ی سینمای ایران را مورد لطف خود قراردادند، سپاسگزارم.»
این در حالی است که امروز خبر نامزد شدن آخرین ساخته‌ فرهادی، در بخش بهترین فیلم خارجی جوایز سزار فرانسه نیز منتشر شد.
مراسم اعطای سی‌وششمین دوره جوایز سزار فرانسه روز ۲۴ فوریه ـ ۵ اسفند ماه ـ در پاریس برگزار خواهد شد.
«جدایی نادر از سیمین» هفته گذشته برنده جایزه بهترین فیلم خارجی از جوایز گلدن گلوب شد و به تازگی نیز نامزد نهایی جایزه اسكار بهترین فیلم‌نامه و فیلم خارجی شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر