۱۳۹۰ بهمن ۵, چهارشنبه

توکلی: رییس ستاد مبارزه با فساد کشور خود فاسد است؛ چه انتظاری دارید!

image

احمد توکلی در حمله‌ای بی‌سابقه به محمدرضا رحیمی وی را فردی «دروغگو» خوانده که «کمترین اتهامش» دروغ گفتن راجع به مدرک تحصیلی‌اش است. وی همچنین در گفتگویی تفصیلی در خصوص فساد «سیستماتیک» در کشور گفته است یکی از الزامات مبارزه با فساد این است که کسانی که متولی این کار هستند، خود فاسد نباشند؛ در صورتی‌که در جمهوری اسلامی اینگونه نیست.
احمد توکلی، نماینده محافظه‌کار مجلس هشتم و یکی از منتقدین سرسخت دولت در گفتگو با خبرگزاری مهر ناگفته‌هایی را در زمینه‌ی فساد در ایران را بیان کرده و در این خصوص به محمدرضا رحیمی، معاون اول احمدی‌نژاد نیز به شدت حمله کرده است.
وی در این مصاحبه گفته است که رحیمی فردی «دروغگو» است و در ارتباط با بیمه نیز متهم است؛ اما هنگامی که کار به قوه قضاییه می‌رسد وی «به‌جای این‌که مثل هر متهم دیگری نزد بازپرس برود، می‌رود در دفتر وزیر دادگستری می‌نشیند و بازپرس خدمت ایشان می‌رود. طبیعی است که با این اوضاع، پرونده به‌ جایی نمی‌رسد. برای این‌که، متهمی که قاضی نزد وی برود معلوم است که این متهم دیگر از مجازات مصون می‌ماند.»
توکلی با بیان اینکه کسی که متولی مبارزه با فساد کشور است خود نباید فاسد باشد در خصوص  رحیمی که اینک با حکم رییس جمهور رییس ستاد مبارزه با فساد کشور است می‌گوید: «افرادی که می‌خواهند با فساد مبارزه کنند، خودشان نباید آلودگی داشته باشند. این در حالی است که رئیس کمیته مبارزه با فساد سران سه‌قوه، معاون اول رئیس‌جمهور است و خودش در معرض اتهام! و حداقل اتهام اثبات شده ایشان هم این است که نسبت به مدرکش دروغ گفته است.»
گفتنی است محمد رضا رحیمی، معاون اول رییس جمهور بارها از سوی قوه قضاییه و بازرسی کل کشور متهم شده و در حال حاضر نیز پرونده‌ی فسادی در قوه قضاییه دارد. همچنین چندی قبل هم الياس نادران نماينده مردم تهران در مجلس گفته بود که معاون اول رییس جمهور، سردسته حلقه فساد اقتصادی است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر