۱۳۹۰ بهمن ۸, شنبه

سربازان گمنام امام زمان هم «ارز»خر شدند!

image
امروز دلار بالا رفت و سکه هم از این افزایش عقب نماند! از مجلس اما خبر آمد که نشست مشترک میان مجلس و دولت برای بررسی اوضاع بازار ارز و سکه به دلیل عدم حضور نمایندگان دولت پاسخگو لغو شد. اما به جای وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی، وزیر اطلاعات، از بازار ارز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از صد خبر، نشست مشترک دولت و مجلس برای بررسی اوضاع بازار ارز به دلیل عدم حضور وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در مجلس، لغو شد. گویا لاریجانی، باهنر، توکلی، مصباحی، کاتوزیان، هاشمی، فولادگر، نادران و عبداللهی هرچه منتظر حسینی و بهمنی شدند، خبری از آنها نشد و فقط خبر صعود دوباره قیمت دلار و ارز را دریافت کردند. وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی دولت پاسخگو هم با عدم ارائه دلیل برای این بدقولی مجلس را عملا فرمایشی حساب کردند.

اما در حالی که وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی باید از اوضاع بازار ارز خبر دهند، وزیر اطلاعات در گفتگو با مهر از بازار ارز خبر داد. مصلحی در مصاحبه خود با خبرگزاری مهر گفته است که سربازان گمنام امام زمان برای شناسایی «پشت صحنه های» بازار ارز اقداماتی انجام داده اند که «نتایج خوبی» هم داشته که در «زمان مناسب» اعلام خواهد شد. وی همچنین گفته است که برای دانستن نام دست های پشت پرده باید «حوصله» کرد زیرا که در حال حاضر «قابل بیان» نیست.به گفته ایشان گویا جریان انحرافی دیگری به نام «جریان انحرافی اقتصادی» به قصد «ایجاد روح ناامیدی در مردم»، تنش‌هایی در مسائل اقتصادی کشور ایجاد کرده اند.

گفتنی است که افزایش نرخ ارز و سکه در حالی اتفاق افتاد که بانک مرکزی ارز را تک نرخی کرد و دولت نیز با افزایش نرخ سود تسهیلات بانکی موافقت کرده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر