۱۳۹۰ بهمن ۷, جمعه

احمدی‌نژاد در زادگاه رفسنجانی: می‌دانم از من خوش‌تان نمی‌آید؛ پشت‌پا نزنید

image

محمود احمدی‌نژاد امروز در شهر رفسنجان به آمریکا، اروپا و کشورهای عربی منطقه حمله کرد و در بخش دیگری از سخنانش در خصوص وضعیت اقتصادی ایران، و برخی افراد که به وی «پشت‌پا» می‌زنند هم سخنانی اظهار داشت.
به گزارش خبرگزاری مهر محمود احمدی‌نژاد در شهر رفسنجان عده‌ای از افراد در داخل کشور را مورد خطاب قرار داد و گفت: «از ما خوش‌تان نمی‌آید، ولی ملت انتخاب کرده‌اند. می‌دانم که خیلی سخت است، اما چاره‌ای نیست، باید تا پایان دوره صبر کرد. اگر همراهی نمی‌کنید حداقل پشت پا نیندازید. دست و بال‌ها را که بریدید؛ ولی اگر شده سینه‌خیز هم جلو می‌رویم.»
رییس دولت دهم سپس با خطاب قرار دادن غرب و با اشاره به تحریم‌ها گفت:‌«این چه ادبیاتی است که در برابر ملت ایران به کار می‌برید؟ خجالت نمی‌کشید؟ به کجا می‌خواهید برسید؟ دور هم جمع می‌شوید و بیانیه صادر می‌کنید. خجالت بکشید و از این رفتار زشت دست بردارید اینجا کانون انسانیت و منطق است.»
وی سپس با اشاره به کشورهای منطقه و شرایطی که بر سوریه حاکم است به کشورهای عربی منطقه هشدار داد که دست از رفتار خود در قبال سوریه بردارند چراکه به گفته‌ی احمدی‌نژاد بعد از سوریه نوبت این کشورها هم فرامی‌رسد. وی‌گفت: «زمانی که سوریه نباشد شما اندازه یک دستمال هم برای آن‌ها [کشورهای غربی] ارزش ندارید.»
وضعیت اقتصادی: همه چیز خوب است
رییس‌جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود به مردم گفت هیچ مشکلی در اقتصاد کشور نیست و این شرایطی که می‌بینید مصنوعی و تصنعی هستند.
احمدی‌نژاد بدون نام بردن از افراد خاصی گفت «برخی آشفته بازار درست کردند که سود ببرند».
وی افزود: ««بانک مرکزی قطعا دوست دارد که ارز‌هایش را بفروشد و به ریال تبدیل کند، اما به روش صحیح. آشفته بازاری را درست کرده‌اند. عده‌ای هم باور کرده‌اند اعلام شد که قیمت سکه یک میلیون تومان است چه خبر است مگر سکه خوردنی و یا نوشیدنی است؟»
گفتنی است در رویدادی دیگر امروز بهمنی، رئیس کل بانک مرکزی از آغاز اجرای طرح دلار تک نرخی از روز شنبه آینده خبر داد و گفت در سیاست جدید هر دلار ۱۲۲۶ تومان خواهد بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر