۱۳۹۰ بهمن ۵, چهارشنبه

یک مقام سپاه: ایران می‌تواند اقتصاد دنیا را مدیریت کند

چهره حیوانی که دچار توهم شده است.! از یابنده تقاضا میشود در صورت مشاهده این موجود اورا به اولین تیمارستان قبل از تماس با سازمان حمایت از حیوانات راهنمایی کند .لازم به ذکر است نسل این نوع حیوانات رو به انقراض است و نیازی هم به حمایت از عدم نابودیشان نیست! در صورت مشاهده مراقب باشید دچار بیماری مسری و خطرناکی که این حیوانات ناقلش هستند نشوید!
image

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه جمهوری اسلامی در شرایط بسیار قدرتمندانه‌ای بسر می‌برد گفت ایران می‌تواند دست اروپا و آمریکا را بگیرد و اقتصاد دنیا را مدیریت کند.
به گزارش خبرگزاری ایرنا؛ محمدعلی آسودی٬ معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه در این خصوص گفته است که «در شرایط فعلی جمهوری اسلامی می‌تواند شرایط اداره اقتصادی دنیا را كه اكنون آمریكا و اروپا در آن دست وپا می‌زنند، در دست بگیرد و آن را مدیریت كند.»
وی همچنین با اشاره به اینکه اروپا و آمریکا با بحران مشروعیت مواجه هستند افزود: «آنها حتی توانایی فایق آمدن بر مشكلات خود و پاسخ‌گویی به درخواست‌های به حق مردم خود را ندارند و با بحران مشروعیت و مقبولیت بین ملت‌های خود روبرو هستند.»
گفتنی است صندوق بین‌المللی پول در گزارش سال ۲۰۱۱ خود نوشت که رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۱۱ میلادی به درجه صفر رسید و میزان تورم در سال ۲۰۱۱ هم؛ ۲۲.۵ درصد بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر