سپاه پاسداران ایران بار دیگر احتمال هرگونه خرابکاری در انفجار دیروز پادگان مدرس در بیدگنه در غرب تهران را رد کرد. رمضان شریف، مدیر روابط عمومی سپاه، همچنین گفت همه مجروحان و کشته شدگان این حادثه از نیروهای سپاه بودهاند و هیچ غیرنظامی بین آنها نبوده. حادثهای که به گفته مقامهای سپاه 17 کشته و 16 مجروح به جا گذاشت. اما گمانه زنیها در مورد دلیل این حادثه همچنان ادامه دارد.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر