۱۳۹۰ مهر ۲۹, جمعه

چند نکتهٌ ظریف و خواندنی

رفسنجانی در کمال تاسف گفته که نباید تلاشها و حرکتهای دولتهای پیشین از نظر پاک شود!احتمالا منظورش تلاشهای دوران ریاست خودش برای دزدیهای بیشتره که میبینه به گرد پای محمود ممه لولو هم نمیرسه و حالا هم که خرما بر نخیل و دستش هم کوتاهه.واقعا زحماتی که رفسنجانی کشید و تلاشها و خدماتش برای ایران انسان را بیاد کارتون کوزت میندازه! این بابا هم مثل کوزت زیاد میرفت لب چشمه ولی این یکی  برای کسی آب نمی آورد٬میرفت راه آب رو ببنده!
حالا اینو ببینین:علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه وقت گفته ؛ما کی دست به ترور و خرابکاری در دنیا زدیم که ترور سفیر عربستان دومین بارش باشه؟وه که دیوار حاشا عجب بلنده! اگه من معمار این دیوارو پیدا کنم.....آخه بلا نسبت ٬مرد حسابی مثلا دکتر! همین الان نصف سران مملکت تحت تعقیبن و برای انجام اعمال تروریستی اجازه خروج از کشور رو به هیچ جای دیگری ندارن و ۱۲۰ شکایت رسمی در دنیاعلیه افراد خائن شماها در حال حاضر در دست بررسیه ٬اونوقت تو داری میگی کی ما از این کارها کردیم که این دومیش باشه؟ کار سپاه قدستون آدم کشی و خرابکاری برون مرزیه٬ یا نکنه این جماعت تروریستم را برای حفاظت از حقوق بشر یک جا گِرد آوردین؟
از طرف دیگه قاضی مقیسه که هیچوقت اجازه نداده ازش عکسی گرفته بشه چون احتمالا میدونه چه عاقبتی در دنیا انتظارش رو میکشه و امیدواره تا روز فرارش بتونه مخفی بمونه٬هفته قبل در حکمی که به سرعت و گویا بدون وکیل و شاهدی صادر شده ٬هفت نفر از بها ییان  را به حبس محکوم و راهی زندان کرد که البته میدونید که تو اینجور موارد احتمال زنده موندن و برگشت از زندان خیلی کمه !
 و آخر اینکه فردی بنام سلحشور موجودی که در دنیای هنر خود  را نویسنده و کارگردان جا زده و هنوز هم پرونده شکایت علیه او به اتهام دزدی سناریوی یک فیلم از یک هنرمند در دادگاه ایران مطرحه٬چندی پیش گفته سینمای ایران خانه فساد است.! من فقط ازش یک سوال دارم ٬آقای به ظاهر هنرمند(البته دزدی هنر نیست ٬و ایراد در  خانواده اش است که برایش غلط تعریف کردن) شما در این فاحشه خانه چه نقشی دارید؟
خوب میدونید انگ چسباندن به یک خانواده پاک و هنری(سینما) از سمت یک دزد کار ساده است ولی همرنگ آنها شدن محال است٬و میبینید که بزودی خود نمایی میکند٬ آقای هنرمند تا توانی دلی بدست آور/دل شکستن هنر نمیباشد! ا ین آقا دیده که وقتی تو مملکت ما لبو فروشها میشن دکتر و پست میگیرن٬حجت الاسلام ها یک شبه میشن آیت الله و رهبر میشن٬رفتگران میشن سیاستمدار و رییس جمهور خوب حتما دزدها هم میتونن بشن هنرمند و ایشان رفته اند در این خانه فساد مثل هاچ زنبور عسل دنبال مادرشان بگردند.ولی به قول محمود لولو:این یکی ممه رو واقعا لولو خورد.نه آقا جون تو این راه , تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر