۱۳۹۰ مهر ۳۰, شنبه

یک تیر و دو نشان ,زنده باد دولتمردان بلژیک,

بلژیک در جهت ممنوع کردن استفاده از هرگونه حجاب اسلامی در ملاء عام است، اما آیا این تنها بلژیک خواهد بود که در این مسیر گام برمی دارد یا سایر کشورهای اتحادیه اروپا نیز به زودی در همین مسیر حرکت خواهند کرد؟
در بلژیک، کمیته امور داخلی پارلمان آن کشور روز چهارشنبه سی و یکم ماه مارس گذشته به اتفاق آراء راًی داد که زنان حق ندارند در معابر عمومی از برقع یا مقنعه اسلامی استفاده کنند.
«Denis Ducarme» یکی از اعضای دست راستی پارلمان بلژیک می گوید «من مفتخرم که بلژیک نخستین کشوری در اروپاست که شهامت این را دارد تا قانونی را در مورد مسئله ای چنین حساس تدوین کند.» وی همچنین گفت که «این لایحه پیام بسیار قدرتمندی را به اسلام گرایان افراطی می رساند.»*
قرار است مجلس نمایندگان بلژیک در اواخر ماه جاری میلادی برای اخذ راًی درباره این قطعنامه اقدام کند. دولت ائتلافی بلژیک که متشکل از پنج حزب سیاسی است، از تصویب این لایحه حمایت می کند.
لایحه پیشنهادی کمیته امور داخلی پارلمان بلژیک در صورت تصویب، مجازات هائی را نیز برای زنانی که از آن تبعیت نکنند، در نظر گرفته است. به عنوان مثال برای زنی که با حجاب اسلامی در مجامع عمومی ظاهر شود، مجازات یک هفته زندان در نظر گرفته شده است. اگر چنین قانونی به تصویب مجلس نمایندگان بلژیک برسد، آن کشور نخستین کشوری در اروپا خواهد بود که پوشش سر را با برقع و همچنین پوشاندن صورت را با نقاب در معابر عمومی ممنوع خواهد کرد.
زنده باد دولتمردان بلژیکقلبا براتون در جهت اهداف بشر دوستانتون آرزوی موفقیت میکنیم ٬فقط پیشنهادمان برای تنبیه و مجازات آنان کمی با شما متفاوت است.از آنجاییکه همیشه از این جماعت خطرناک باید بیم داشت ٬پیشنهاد ما تبعید آنان به یک جزیره دور افتاده است.بروند بالای درختان جزیره و برای اهالی آنجا موز و نارگیل بیاندازند تا زحمت میمونهای آن جزیره کم شود و کمی هم رفع خستگی کنند.!اینطوری با یک تیر دو نشان زدید ؛هم جامعه تان را از شر آنان پاکسازی کردید و هم یک مرخصی طولانی به حیوانات آن جزیره داده اید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر