۱۳۹۰ مهر ۳۰, شنبه

دروغ هرگز برای عوامل جمهوری اسلامی حُناّق نبوده و همواره عاملی موثر در جهت تشویش اذهان بکار رفته است.

محمود احمدی نژاد ملقب به (احمد لولو) می گوید خروج سربازان آمریکایی از عراق، درگیری ایران در آن کشور را افزایش نخواهد داد.
احمد لولو  این دروغ  را روز شنبه در مصاحبه ای با شبکه خبری سی ان ان عنوان کرد و گفت سربازان باید زودتر خارج می شدند و عراق باید خود درباره چگونگی آموزش پرسنل نظامی تصمیم بگیرد.
رییس جمهوری اسلامی ایران اظهار نظر کرد که آمریکا در خاورمیانه «منفور است» (بابا ٬ای زیبای دوست داشتنی) و گفت فشار آمریکا نباید منطقه را زیر نفوذ قرار دهد.
 زیبای دوست داشتنی همچنین گفت ایران قصد دارد به کوشش برای متقاعد ساختن دولت سوریه و اوپوزیسین جهت «رسیدن به تفاهم» بیافزاید. او یادآور شد که نباید «مداخله ای» از خارج صورت گیرد. دمشق نیرومند ترین متحد منطقه ای تهران تلقی می شود.
احمدی نژاد از درگیری آمریکا و دیگر قدرت های غربی در ماموریت ناتو در لیبی بشدت انتقاد کرد و گفت کمپین هوایی ناتو مناقشه در کشور را تشدید کرد.
رییس جمهوری اسلامی در پاسخ به پرسشی درباره اتهامات آمریکا که اعضای نیروی قدس  در توطئه ترور سفیر عربستان در واشنگتن دست داشتند گفت ایران هرگز قصد نداشته است به عربستان سعودی صدمه بزند.
زیرا که شوهر مادر وی یکی از همانهاست و چهره او هم به پدر ناتنی اش رفته است .این بدان معناست که مادر محمود با داشتن شوهرش  فرد دیگری (لولوی پدر)را هم که پدر وی باشد در زیر چادرش داشته و در واقع مادرش ج......است.

اینجاست که آدم مطمئن میشه و میگه :ای محمود؛ ای که لولو شیر مادرت را خورده و  تو شیر لولو رو.ازشواهد پیداست که تو واقعا اولاد امام زمان هستی٬ای زیبای محبوب!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر