۱۳۹۰ مهر ۲۶, سه‌شنبه

در پی عزل پست ریاست جمهوری

در پی عزل پست ریاست جمهوری
این شعر هدیه به رهبر جمهوری اسلامی که برای احمدی نژاد بخونه:
ای که پُستَت همچو بیتی از غزل      من  پِی  پُست  تو بودم  از  ازل
ای  نوای  پُست تو چون سازِ نی          داغِ  پُستت  من  ببینم  تا  به  کی؟
عاقبت  روزی  بگیرم  آن  ز تو         رهبرم ٬ من ٬  فاش  سازم  رازِ تو
مملکت داری همان علمّیه  است         هر چه من خواهم همان فیضّیه است
پس برو فکر خودَت باش  احمدی        گر نخواهی زیست همچون  موسوی
هر چه را گویم٬بگو بَر چشم و روُ       چونکه که خواهی زندگی زین ره بُرو
تا  که  ایرانی نخندد  بر  تو  ریش       آن همان به٬ کین راه گیری تو ز پیش
در  پیِ   خَلعَت  قدم   برداشتم            چون  تو  ماری  در قَبا  انگاشتم
پس برو سوی خودت دنبال راه            تا  نیَندازم  تو  را در کوره  چاه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر