۱۳۹۰ دی ۶, سه‌شنبه

رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌‌ها و یک نماینده به یکدیگر سیلی زدند.به نظر شما این حیوانات درنده خوی مذاب در ولایت٬چطور می توانند از حق و حقوق قوم اصیل پارسی دفاع کنند؟به راستی که تک تکمان در پیشگاه کورش کبیر پاسخگو خواهیم بود!

در اتفاقی غیرمعمول، سه‌شنبه، ششم دی ماه، در صحن علنی مجلس رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها، به صورت یک نماینده مجلس سیلی زد و از مجلس اخراج شد.
به گزارش خبرگزاری‌های داخلی، در جلسه امروز مجلس که طرح دو فوریتی استفساریه ماده ۱۲ قانون هدفمندی یارانه ها در دستور کار قرار داشت، بهروز مرادی، رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها پس از درگیری لفظی با حسین حسینی، نماینده فریمان، به او سیلی زد.
پس از آن بود که علی لاریجانی، رئیس مجلس، رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها را از مجلس اخراج کرد. همزمان با این اقدام، نمایندگان مجلس ایران نیز فریاد «اخراج کنید» را سر دادند.
با این حال در خبری که خبرگزاری‌های نزدیک به اصولگرایان منتشر کرده‌اند، از قول نمایندگانی که از نزدیک شاهد ماجرا بوده‌اند گفته شده این نماینده فریمان بود که به گوش رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها سیلی زد.
این اتفاق پس از آن رخ داد که مرادی پس از ارائه توضیحاتی به صندلی خود بازگشت و در همین حال با انتقاد از آمارهای به زعم او «نادرست» نمایندگان گفت: «این آمارهای کوچه بازاری را از کجا آورده‌اید؟»
در همین رابطه، خبرگزاری فارس به نقل از برخی نمایندگان مجلس نوشته است که این جمله موجب برآشفته شدن حسین حسینی، نماینده فریمان شده و او به «قصد سیلی زدن به صورت  مرادی» دست خود را بلند می‌کند که دستش به گردن رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها برخورد می‌کند.
به نوشته این خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران، بعد از این اقدام  حسینی، ‌بهروز مرادی نیز یک سیلی به صورت این نماینده مجلس می‌زند.
گزارش‌ها حاکی است که این موضوع تنش بین این دو را افزایش داده و به درگیری‌های لفظی و فیزیکی بین آنها دامن می‌زند که درنهایت شماری از نمایندگان آنها را ازهم جدا می‌کنند.
خبرگزاری فارس در گزارشی از این اتفاق به کلمه توهین‌آمیز  مرادی اشاره کرده اما ننوشته است که او چه گفته است.
در جلسه امروز قرار بوده که عدم پرداخت سهم شرکت های خدماتی آب، برق و گاز و پخش و پالایش از سازمان هدفمندی یارانه‌ها استفسار شود. اما نماینده دولت معتقد است که ماده ۱۲ قانون هدفمند کردن یارانه‌ها نیازی به تفسیر ندارد. به گفته او، دولت مطابق قانون عمل کرده است.
در ادامه علی اصغر زارعی، نماینده اصولگرای نزدیک سراغ نماینده فریمان رفت و با او مشاجره لفظی کرد. زارعی معتقد بود که آمار دولت درباره هدفمند کردن یارانه‌ها صحیح است، نه آمار نمایندگان مجلس.
این اقدام  زارعی موجب شد که علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران به او تذکر دهد و خواستار این شود که نظم جلسه به خاطر بحث‌های حاشیه‌ای مختل نشود.
در همین حال، خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با حسین حسنی، نماینده نائین و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به نقل از او نوشته است که فشار خون  مرادی بالای ۱۸ بود و او در معرض خطر قلبی قرار گرفته است.
حسنی همچنین گفته که بعد از معاینه رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها، اورژانس آمده و زخم  مرادی را ضدعفونی کرده است.
عملکرد دولت در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، با اعتراض نمانیندگان روبه‌رو شده است. آن‌ها می‌گویند دولت سهم بخش تولید را ازبودجه هدفمند‌سازی نپرداخته و باعث شده به بخش تولید آسیبی جدی وارد شود و تعداد زیادی از واحدهای تولیدی در آستانه تعطیلی قرار بگیرند.
در همین راستا، دو روز پیش رئیس کمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی مجلس با انتقاد از رویه دولت در اجرای این طرح تاکید کرد اگر دولت در فاز جدید قانون هدفمندی یارانه‌ها، سهم تولید را نپردازد، مجلس پرونده‌ این تخلف را به قوه قضاییه ارجاع می‌دهد.
به گفته وی رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری از او خواسته است تا گزارش ویژه طرح تحول اقتصادی از نحوه اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها را براساس ماده ۲۳۳ آیین‌نامه برای قرائت در مجلس آماده شود و پس از رای نمایندگان به این گزارش‌، تخلفات دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به قوه قضائیه ارسال شود.
به نظر شما این حیوانات درنده خوی مذاب در ولایت٬چطور می توانند از حق و حقوق قوم اصیل پارسی دفاع کنند. به واقع اینانند نمایندگان ما در ایرانمان؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر