۱۳۹۱ خرداد ۱۶, سه‌شنبه

تصویری از مجلس: فقط در ایران

image
در جلسه علنی امروز مجلس ایران، رای‌گیری برای نهایی کردن اعضای هیات رئیسه دائم مجلس نهم انجام شد که علی لاریجانی توانست با ۱۷۷ رای بر رقیبش، غلامعلی حدادعادل با ۸۹ رای پیروز شود و به مدت یک‌سال رییس دائم مجلس نهم شود.
بازتاب: حدادعادل ضایع شد

به گزارش
خبرگزاری مهر جلسه علنی امروز مجلس در حالی برگزار شد که پیشتر، گمانه‌زنی‌ها بر آن بود آقای حدادعادل در انتخاتاب دائم هیات رییسه شرکت نخواهد کرد؛ چراکه براساس تاریخ مجلس، معمولا روسای موقت مجلس، بدون رقیب در انتخاب هیات رییسه دائمی مجلس شرکت می‌کنند.

اما حداد عادل که پای وی نیز در جریان مسابقه‌ی فوتبالی شکسته بود؛ با دشداشه و عصا به مجلس آمد تا بازهم کاندیدا شود بلکه این بار پیروز شود. اما بازتاب نوشت حدادعادل آدم سیاسی نیست و دوستانش بار دیگر او را «ضایع» کردند.
بازتاب در این خصوص نوشت: «به نظر می‌رسد برخی درصدد ضایع کردن تاریخی حداد در لباس دوست هستند، چرا که با زدن تیتر هماهنگ «لاریجانی برای یک سال رییس مجلس شد»، در پرده عنوان کرده‌اند سال بعد دوباره همین بساط را راه خواهند انداخت و لابد موجه‌ترین کاندیدای‌شان که حدادعادل است را جلو هل می‌دهند.»
آقای شاخ‌گذار! دبیر هیات رییسه مجلس

این تصویر علی‌رضا منادی است؛ منتخب مجلس نهم که تصویر وی در حالی که برای یک نماینده دیگر شاخ گذاشته است پیشتر منتشر و سوژه‌ی رسانه‌ها شد.

حالا وی با ۱۴۰ رای به عنوان دبیر هیات رییسه مجلس نهم انتخاب شد!

گفتنی است در انتخابات هیات رییسه مجلس نهم، شش نفر به عنوان دبیران هیات رییسه انتخاب شدند که عبارتند از: «جواد جهانگیرزاده، حسین سبحانی‌نیا، محمد حسن فرهنگی، شاهین محمدصادقی، علی‌رضا منادی و محمد دهقان»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر