۱۳۹۰ بهمن ۱۶, یکشنبه

یک وب‌نگار تهرانی بازداشت شد

image

کمیته گزارشگران حقوق بشر از بازداشت مهدی کنجاره، وب‌نگار و فعال مطبوعاتی، در روز پنجشنبه ۱۳ بهمن، توسط مأموران امنیتی جمهوری اسلامی خبر داده است.
بر اساس گزارش این کمیته، کنجاره پس از بازداشت در محل کارش، به محلی نامعلوم منتقل شده است.
ماموران امنیتی، غروب همان روز، با مراجعه به منزل کنجاره، اقدام به ضبط برخی کتب، فیلم‌ها، وسایل و کامپیوتر وی کرده و ضمن توهین و ارعاب، به تفتیش کامل آن محل پرداختند.
طی هفته‌های اخیر و در آستانه انتخابات مجلس، فشار بر روزنامه‌نگاران و فعالان اینترنتی بیشتر شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر