عکس از: AFP
محمود احمدی نژاد رییس جمهوری ایران می گوید تهران ترجیح می دهد برای حفظ ثبات منطقه ای با کشورهای همسایه خود در خلیح فارس همکاری کند.
به گزارش منابع خبری، احمدی نژاد که روز سه شنبه بمناسبت روز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سخن می گفت، با این حال تاکید کرد در صورتی که نیروهای مسلح و ارتش ایران با هر تهدیدی علیه تمامیت ارضی کشور روبرو شوند بسختی مقابله خواهند کرد.
احمدی نژاد که پیش از تشکیل جلسه وزیران امور خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برای بررسی اختلاف با ایران بر سر جزایر سه گانه سخن می گفت، آشکارا به آن اشاره نکرد، اما گفت «وقتی مساله خلیج فارس پیش می آید، امنیت در آنجا فقط از طریق همکاری جمعی تمام کشورها و دولت ها تامین می شود.»
به گزارش منابع خبری، احمدی نژاد که روز سه شنبه بمناسبت روز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سخن می گفت، با این حال تاکید کرد در صورتی که نیروهای مسلح و ارتش ایران با هر تهدیدی علیه تمامیت ارضی کشور روبرو شوند بسختی مقابله خواهند کرد.
احمدی نژاد که پیش از تشکیل جلسه وزیران امور خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برای بررسی اختلاف با ایران بر سر جزایر سه گانه سخن می گفت، آشکارا به آن اشاره نکرد، اما گفت «وقتی مساله خلیج فارس پیش می آید، امنیت در آنجا فقط از طریق همکاری جمعی تمام کشورها و دولت ها تامین می شود.»
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر