علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به حضور خاتمی در انتخابات مجلس، وی را شخصیت «بیاراده در تصمیم گیریها» توصیف کرد و گفت خاتمی اساسا نمیداند چه باید بکند.
پس از حضور محمد خاتمی در نهمین دوره انتخابات مجلس، رسانهها و شخصیتهای محافظهکار در خصوص این اقدام خاتمی واکنشهای مختلفی نشان دادهاند.
نماینده ولی فقیه در سپاه هم خاتمی را «شخصیت بیارادهای» خواند و خواستار عذرخواهی وی از مردم و مسوولان شد.
خبرگزاری فارس نیز با بیان اینکه خاتمی از «سر ناچاری و جلوگیری از منفوریت بیشتر» رای داده است نوشت از آنجا که خاتمی از اقدامات گذشته خود «در همسویی با براندازان اظهار توبه و پشیمانی نکرده» شرکت وی در انتخابات قابل پذیرش نیست.
باشگاه خبرنگاران جوان نیز هدف خاتمی از شرکت در انتخابات را «سهمخواهی در برابر اقیانوس رای ملت» و نیز تلاش برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آینده دانست.
گفتنی است محمد خاتمی در اطلاعیهای که صادر کرده دلیل حضور خود در انتخابات را «نگاه داشتن روزنههای اصلاحطلبی و پایبندی به نظام اسلامی» عنوان کرده است.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر